Hoi dames, Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje.. op dag 16 van mn cyclus had ik een hele dikke vette streep op mijn ovulatietest. Ik heb een cyclus van 30 dagen dus mijn eisprong was hoogstwaarschijnlijk op dag 18. Nu 6 dagen voor mijn NOD dacht ik; ik ga gewoon es zo'n test doen van sensitest die je 6 dagen van te voren kan uitvoeren en ik zag tot mijn verbazing binnen 5 minuten een heel licht streepje. Ik weet dat ik er rekening mee moet houden dat er nog van alles mis kan gaan. Maar stiekem hoop ik dat dit streepje steeds duidelijker word naarmate ik dichterbij mn NOD kom. Dit is ronde 3. Zien jullie hem ook?
Ik zie hem Zeker! Zo zag de eerste test bij de zwangerschap van mijn dochter er ook uit. Voorzichtig gefeliciteerd!
Gek vraagje maar op hoeveel dpo zit je nu? Bij een cyclus van 30 dagen en een ei op dag 18 heb je een lf van 12 dagen. 6 dagen voor je nod zou je vandaag dus pas op 6 dpo zitten (cyclusdag 24).
Dankjewel. Ik denk dat het komt door het maken van de foto. Ik heb deze foto niet in het licht genomen. Dus het is geen weerkaatsing van het licht ofzo
Okay en dus deze keer een cyclus van 32 dagen dan? (Als je lf 14 dagen is want je zegt 6 dagen voor nod te zitten). Ik hoop dat hij mooi gaat oplopen!
Ik ben niet zo goed in het uitrekenen van mijb cyclus. Ik had via internet uitgerekend en die zei 30 dagen dus daar ging in vanuit. Ik had in ieder geval een even lange cyclus als vorige maand