Je kan beter alleen de testjes met een dag er tussen met elkaar vergelijken dus de middelste test weghalen. Dan zie je dat je een mooie oploop hebt
Ik vind dit echt een prima oploop hoor je bent nog nog vroeg, en inderdaad kijken naar de testjes met een dag ertussen dna vind ik het er echt prima uitzien. Spannend
Is een prima oploop hoor, dat het lijkt alsof die van gisteren naar vandaag minder zou zijn heeft ook te maken met meerdere facetten. Ze zijn duidelijker dan die van mij een paar weken terug met hetzelfde dpo
Ow ze liggen van onder naar boven! Ik dacht een kleine afloop te zien maar wilde dat niet direct roepen. Voor 10-11 dpo prima
Gelukkig een foto met alle testjes in hetzelfde licht en van dezelfde afstand genomen! En dan is er een mooie oploop te zien met een prima streepje op 12 dpo! Gefeliciteerd
Mooie oploop hoor!!! Mijne liepen ook zo op in het begin. Was rond NOD pas en was per dag soms nauwelijks verschil te zien. Maar ineens gaat t hard. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wel ff je testen van boven naar onder leggen de volgende keer want de controle freakjes onder ons trekken dit heel slecht... helaas ben ik er daar 1 van.
De kv is echt niet meer oke om dagelijkse oploop mee te testen. Op mijn kv-testen was soms ook niet heel duidelijk oploop. Gelukkig deed ik de predictors ernaast en waren die wel heel mooi maar voor mij nooit alleen kv-testen meer. Vind je testen je voor aantal dpo prima uit zien. Gefeliciteerd!