Hallo, Ik heb een vraag. Wij zijn nu 3 maandjes bezig om te kijken of een kindje ons gegund is. Nu heb ik een test gedaan early van de kruitvat wat oploopt. Maar nu las ik dat die testen vaak vals positief geven, willen jullie meekijken of mijn testen vals positief zijn. Links is van gisteren en rechts van vanochtend. Ik moet zondag ongesteld worden
Deze is harstikke positief hoor gefeliciteerd! Je kan vandaag nog ander merk halen voor je eigen bevestiging
Dit is geen vals positieve test maar een geldige positieve test! Hij loopt mooi op ook! Gefeliciteerd. Je zou de 2v5 van de Kruidvat kunnen halen ter bevestiging, daar heb ik zelf goede ervaringen mee
Ja ik haal nog even kvk 2v5. Ik ben alleen zo bang want ik ben elke maand zwanger geweest maar al 2 keer achter elkaar vroege miskraam gehad. Alleen ik gebruikte toen sensitest testen en die liepen maar niet op. Ik hoop dat dit een goede oploop is voor nod, ik heb soms wel vage buikpijn en ben dan meteen bang. Dankjewel voor jullie antwoord.