Hallo meiden, Ik gebruik deze ronde voor het eerst ovulatietesten en op cd9 (2 sep) begon hij al aardig op te lopen. Maar nu blijven ze voor mijn gevoel donker dus weet ik niet wat nu de echte knaller is. Zouden jullie eens mee willen kijken?
Ze zijn idd donker. Kan je misschien zwanger zijn? Al een test gedaan? En anders even doortesten en kijken wanneer hij weer afloopt.
Nee zwanger waarschijnlijk niet. 24 augustus was mijn eerste dag van de menstruatie. Blijf idd gewoon doortesten! Thnx!
Ze bedoelt dat het wel eens voorkomt dat je lichaam meerdere piekjes nodig heeft voor de echte piek komt.. (En je ei daadwerkelijk gaat springen, binnen zoveel uur) Het zou in jou geval ook kunnen dat je een langere piek hebt, ik zou t wel gezellig maken, en inderdaad doortesten zoals je nu doet
Het is moeilijk beoordelen omdat ik niet weet hoe je testen er binnen de afleestijd uit zagen Ik zou voor de zekerheid van vandaag uitgaan als piek met overmorgen je eispring Dan voorkom je dat je wellicht te vroeg gaat testen met een zwtest
Ha Wonder 1980! Als ik het goed zie heb je gister meerdere testen gedaan (3 stuks) die allemaal een positief resultaat gaven. Vandaag ook positief. Dan zou je LH piek dus vandaaag en gister zijn. Je eisprong is dus NU?! Of in iedergeval bijna..... Toch? Ik zou er dus zo snel mogelijk voor gaan als je begrijpt wat ik bedoel! Beter te vroeg dan te laat Ben benieuwd! Succes!
Op 2 september werd hij positief en nu op 3 september is hij nog steeds positief. Twee dagen positieve ovulatietesten hebben is heel normaal. Waarschijnlijk is hij morgen weer negatief.