Lopen ze op of niet??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Truelove, Apr 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Eerste keer in mijn leven dat ik ovulatie testen gebruik!
    Willen jullie eens meekijken.. Hij is nog niet positief maar loopt ie al iets op of niet??

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hij lijkt gelijk te blijven, maar het zegt niet zoveel. Ik heb standaard zo'n streepje. Gewoon door testen naar een positieve test.
    Succes

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ovutesten hoeven niet op te lopen. De ene keer gebeurt dat wel, de andere keer een knaller vanuit het niets:)

Nog even doortesten.

4. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ovulatietesten lopen niet op! Hoogstens een halve dag van te voren kun je zien 'dat ie eraan komt'.
    Veel gelezen misvatting hier ;)

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Ik wist dat echt niet hahaha.. Dus eigenlijk beter om twee keer per dag te testen??
    Wanneer kan je dat dan het beste doen?

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nee, twee keer per dag is onzin. Er zijn vrouwen die zeggen dat ze hun eisprong missen als ze niet twee keer testen, maar dat is echt zwaar uitzondering. Als je gewoon elke dag rond dezelfde tijd (ochtend, maar geen ochtendurine), dan zul je hem niet missen.

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Ok dank je!

8. AzA

AzA Niet meer actief

Oh ik was dus ook net opzoek naar zoiets. Heb de testen ook van de action. Gebruik ze voor het eerst. Ik dacht ook dat ze oplopen... haha verkeerd gedacht dus. Ik heb nu 2 dagen een heel licht tuur streepje. Zelf heb ik nu de neiging om nog om de dag te testen omdat het streepje zo licht is. Wat zouden jullie doen als de ovu test nog erg licht is? Ik vermoed mn ei ong donderdag....
    Moet dus in ieder geval wachten tot opeens de knaller komt. Hopen datie er snel is dan! :D

9. AzA

AzA Niet meer actief

Zie mn testen.... echt nog tuur dus. Duurt et dan nog lang vootdat eitje komt? Of is er geen peil op te trekken? Wanneer hebben jullie een wat duidelijker streep voor daadwerkelijk de knaller er is?

10. AzA

AzA Niet meer actief

Sorry TS... ik zit nu pas te bedenken dat dit een ander soort vraag is van mij. Ik hoop niet dat je et erg vind dat ik dit in jouw topic vraag. Zowel, let me know....:):) (voor mij ook 1e keer ovulatietesten deze ronde...;))

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Toch maar cb gehaalt.. Deze was nog negatief

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Zeker niet om de dag gaan testen, ookal is het streepje heel licht. Zoals eerder gezegd, een ovulatietest hoeft niet op te lopen. Die kan ineens van de ene op de andere dag knallen. Dus als je om de dag test heb je wel risico dat je je piek mist.

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Nee doe er elke dag 1

Share This Page