Hoihoi, Ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten. Heb veel gedronken deze avond, 2,5 uur niets gedronken en om 22.15u getest nog. Stel ik had niet zoveel gedronken zou deze dan positief kunnen zijn? Zit op CD14
Uhhh...geen idee! Waarom heb je zoveel gedronken terwijl je wilde testen? Gewoon klussen en morgen opnieuw proberen.
Naar de efteling geweest en daarna bij schoonmoeder wezen gourmetten had ontzettende dorst van al dat lopen en praten
Hahaha...knoflook?!? Ik zou morgen met 2de urine opnieuw testen..denk eigenlijk dat je wel binnen nu en 2-3dg je eisprong krijgt
Dat is dus het nare aan die testen, dat weet je gewoon niet! Gewoon even doortesten, liefst 2x per dag, dan heb je de grootste kans op een positieve test!
Ik had dit een dag voor mijn knaller, dezelfde testen van z & k! Bij mij liep het een paar dagen op en toen de knaller op dag 16! Ik zou vandaag en morgen tweemaal testen hihi successs!
Als je voor het testen 2,5u niets gedronken hebt, dan zal het gewoon goed zijn. Dus een negatieve test, maar wel een donkere streep. Kans zit erin dat je dicht bij je ei zit Toen ik nog ovutesten gebruikte merkte ik dat het niet zoveel uitmaakte hoe donker/licht je urine was. Ik had altijd wel een goede posi test. Zolang het je urine maar niet net als water is of eerste ochtendurine.
Die kan nog veel donkerder, heb dezelfde testen als jou! Veel of weinig of niks drinken maakt weinig uit denk ik Ik heb in 't weekend 1x in de voormiddag getest en had ervoor gedronken, toen had ik een knaller. Enkele uren later nog eens getest, en 2u ervoor niks gedronken en toen had ik dezelfde knaller