hoi meiden heb de testen nog ff bij elkaar gelegd en er is toch wel duidelijk verschil hierbij nog even weer een nieuwe foto
@Viviennee zijn ze niet te licht ?? pfff vindt het zooo moeilijk.. afgelopen maandag was HCG 25.9 en moet morgen weer prikken maar dan had HCG vandaag toch al 50 ongeveer moeten zijn en had ik dan nog geen knal test moeten hebben???
Ik weet dat je vraag niet aan mij gericht is maar mijn HCG was 547 bij onderstaand testresultaat. Het is een Predictor Early dus komt volgens mij met gevoeligheid overeen. Dus dat je vandaag nog geen knaller hebt met een bloedwaarde van 25,9 maandag is niet zo gek. Het belangrijkste is dat morgen je bloedwaarde goed is gestegen ten opzichte van maandag.
Joh, je hebt net wat lichtere streepjes, die goed oplopen inderdaad, die dikke knaltest kan nog wel een week duren.
@bozoe Maandag was HCG 25.9 morgen weer prikken idd. maar afgelopen maandag was HCG 25.9 en had hij nu toch minstens op 50 hCG moeten staan en had ik dan nog geen knal test moeten hebben???
@Viviennee okee dus het hoeft vandaag nog geen knal test te zijn als HCG nu op 50 had moeten zijn... testen lopen idd goed op zoals je ziet.. maar toch de twijfel he na vorige maand de mk gehad te hebben
Nee dat hoeft nog niet. Ik snap dat je onzeker bent maar probeer het voor nu even los te laten. Morgen heb je meer duidelijkheid
Sws heb je geen knaltest met 50 hcg maar met de test van vandaag heb je denk ik ook geen 50. Ik heb nog getest toen mn hcg die dag geprikt is en 49 was en die was donkerder dan die van jou van vandaag. Het is gewoon even afwachten en misschien is hij morgenvroeg wel ineens een stuk meer opgelopen.
Nee joh, zo rap gaat dat niet. Dit is mijn oploop, 22 november t/m 4 december. Zolang je een degelijke oploop hebt is het goed, die knaller komt later wel als je blijft doortesten.
hoii Nu is de test zo... onderste vanmorgen gedaan vinden jullie hem nog weer opgelopen kan het niet laten om niet te testen heb vanmorgen ook bloed laten prikken en krijg einde van de middag de uitslag dus ben heel erg benieuwd