@sweetdreams De digitale zij maandag al zwanger 1-2 maar vindt je ze nu opgelopen ten opzichte van gister ?
T.o.v. gister is beetje lastig oordelen omdat die van gister vlekkerig is geworden. Maar tov eergister heel duidelijk en daar gaat het om Gefeliciteerd!
Nee. Heb een beetje vertrouwen. Iedereen zegt dat de oploop goed is, iedereen zal deze hcg-waarde goed vinden. Probeer er een beetje van te genieten!
Ma 25, woe 50, vrij 100 als je de gemiddelde 48uur voor verdubbeling van de HCG aan zou houden. Dus ja, je waarde is goed verdubbeld. Edit: Disclaimer, is en blijft een schatting en zal niet exact zijn.
@YasmijnN okee mooi zo moet volgende week weer laten prikken... hoever denk je dat ik dan nu ben of is dat niet te zeggen... maar ben blij dat hij verdubbeld is gr.
Precies dit. Jij heb 2x verdubbeld in 3 dagen ipv 4 dus je ga lekkkurrrr. Als je het heel statistisch ga bekijken zou vandaag alles boven de 75 goed zijn.
@sweetdreams hoever zal ik dan nu ongeveer zijn denk je.... moet volgende week donderdag weer prikken hoe hoog moet hij dan zijn ongeveer
Omdat t zo anders is voor iedereen kan ik dat niet zeggen. Volgens mij zijn er wel sites die aan de waardes dagen hangen, maar of je dat moet aannemen geen idee.
Ik denk rond de 4 weken. Zeker niet veel langer. Ik zag dat je in het augustus topic (daar schreef ik ook mee) zei dat je bijna 5 weken zou zijn toch? Dat denk ik gezien je testen niet. Maar GEFELICITEERD! Je bent zwanger
@Bozo Jaaa klopt heb ook geen idee qua hoelang ik zwanger ben want die mk zit er tussen dus echt geen idee...