Lopen ze voldoende op?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MoodyL, May 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AzA

AzA Niet meer actief

De testen lopen mooi op! Gefeliciteerd! Er groeit sowieso een kindje! :)

Ik vroeg me af hoe het zit met die progesteron en utrogesteron (schrijf je het zo? 🙈 ) waardes. Ik heb zelf 2 miskramen gehad allebei ook net voor de 5 weken. Nu dus ook een positieve test en ik vind het enorm spannend!
    Kan je je zelf testen op die waardes? Hoe ben jij daarvoor in aanmerking gekomen? Ben je onder behandeling bij de gyn daarvoor? Ik zie dat je 2 vroege mk heb gehad en een bbz. Hier dus precies et zelfde.

Sorry voor de 100 vragen. 😊

2. MoodyL

MoodyL Bekend lid

Feb 6, 2015
    504
    0
    0
    gent
    Hey,

Er zal al veel duidelijk worden als ik zeg dat ik uit België kom. Hier wordt altijd bloed geprikt voor hcg en progesteron. Je niveau van progesteron kan je niet zelf testen.

Mijn gynaecoloog (standaard bij gynaecoloog in België) heeft me na men laatste miskraam utrogestan meegeven onder het mom 'baat het niet dan schaadt het niet'. Bij mij is men laatste zwangerschap daarmee wel goed gelopen.
    We weten nog altijd niet zeker of het door de bolletjes komt of niet maar ik ben blij dat ik ze gehad heb. Gaf me ook een houvast en het gevoel dat ik iets probeerde.

Ik zou het met je Vroedvrouw overleggen.

3. AzA

AzA Niet meer actief

Oke bedankt voor je antwoord. Is het beter om je progesteron te laten prikken voor je zwangerschap of tijdens?

4. MoodyL

MoodyL Bekend lid

Feb 6, 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ik denk dat je tijdens kan laten prikken. Ik ga alvast morgen laten bloedprikken. Voor een zwangerschap zegt dit denk ik niet veel...

5. MoodyL

MoodyL Bekend lid

Feb 6, 2015
    504
    0
    0
    gent
    Is het normaal dat de Kruidvat op een gegeven moment niet meer verder oploopt? Gelukkig de action wel nog :)

Ben vandaag bloed gaan trekken voor hcg en progesteron en donderdag terug om te kijken of het voldoende stijgt :D

Hieronder mijn testen tot nu toe. Action nog net geen knaller. Zal morgen laten weten hoe hoog het hcg momenteel is.

Attached Files:

6. Noa2013

Noa2013 Actief lid

Jul 8, 2014
    279
    6
    18
    Female
    Gefeliciteerd! Ben benieuwd :)

7. MoodyL

MoodyL Bekend lid

Feb 6, 2015
    504
    0
    0
    gent
    bloedwaarden zijn net binnen: hcg 418 en progesteron 33.6. perfect voor deze termijn volgens de gynaecoloog. Wel zou ik terug mogen opstarten met utrogestan. :)

Share This Page