Hallo dames! Kunnen jullie me vertellen welke al positief is? De eerste of de tweede ovulatietest? Ene was om 10.00u vanochtend en de andere om 16.00u nu net. Weet dat ik een korte piek heb en dus al vrij snel een eisprong.. Ben ik te laat als we het vanavond en morgenavond doen..? Is die eerste niet al het begin van de piek? Gistermiddag verkleurde de test al heel lichtjes.. Hoop zo dat ik niet te laat ben!
Begon mn piek dan vanochtend ofzo? Weet niet precies hoe het werkt eigenlijk... Mn man is vanavond laat pas thuis.. Zijn we dan nog op tijd?
De onderste is positief. Als hij vanavond thuis komt ben je nog prima op tijd dacht ik hoor. Zaad kan overleven 72 uur na de eisprong als ik 't goed zeg?
Maar de eicel is niet zo lang te bevruchten als ie springt toch.. En dat zaad is ook niet gelijk bij de eicel toch? Haha ik klink echt wanhopig maar ik wacht al best lang op een zwangerschap..
Korte piek wil niet zeggen dat je ei ook binnen een paar uur springt. Met vanavond en morgenavond sex zit je zeker nog goed hoor. En een ei leeft 24 iur en is ong tot 12 uur te bevruchten na de eisprong. Succes!
Weet iemand dat ??? Is het ook nog zo dat zo lang je nog een streepje ziet staan nog vruchtbaar bent ? Ook al is hij licht ? Ik heb geen idee en jullie ?
als hij positief is duurt het 24-48 uur duren voordat hij springt. streepje heb jevaak je hele cyclus
Ik had vandaag mijn eisprong. Maar alleen dinsdag hebben we geklust zou het dan toch nog kans hebben om zwanger te worden ?
hoe bedoel je vandaag? gezien je test van vandaag pas morgen of overmorgen... ik zou het dus nog even gezellig maken
Bedankt meiden, ben blij dat ik nog op tijd ben Nu zit ik te denken had ik gister ook niet beter seks kunnen hebben.. Laatste keer was eergister avond haha
ik zou iig als het kan nu gewoon gezellig maken en morgen en dan afwachten! dan hopelijk over 2 weken een mooie zw. test
Gister gezellig gemaakt Nu net een ovulatietest gedaan en zowel de controle streep als de teststreep is lichter (wel allebei even donker) als gistermiddag.. Hoe kan dit? Is mijn eisprong dan vandaag of moet ie nog komen?
als je het 24-48 uur na je positieve eisprong gezellig hebt gemaakt zit je wel goed... daar zijn die testen ook voor, zodat je weet wanneer je het meeste kans hebt
De test was om 16.30u eergisteren positief. Die avond hebben we het gezellig gemaakt. Gisteravond alleen niet.. Heb ik vandaag nog een kans of kan ik het beter laten schieten?