Nou, we hebben m binnen hoor, de doppler! Ik heb net ff stiekum naar t hartje geluistert. Zo meteen komt mn vriend thuis en dan weer ff luisteren. GEWELDIG!!!
Wij hebben m bij www.babybeats.nl vandaan. Een digitale, kan je ook meteen de hartslag van de kleine zien! Een maand kost dan 43,50.
Leukkkk wou ik ook wel maar ik voel de beeb zo enorm veel bewegen dat ik t zonde van mn geld ind nu, als ik wil weten of alles goed is dan por ik even tegen mijn buik
Gaaf he! Ik heb er een gekocht bij de kijkshop, de Angelsounds, ook te koop via www.babysound.nl. Kost 44.95. Is niet digitaal en je kan ook niet zien hoe snel het hartje klopt maar voor dat geld is ie wel van JOU!! Ik zit nu ook lekker meerdere malen per dag te luisteren naar mijn ukkeltje, het mooiste geluid ooit.......
mij werd giste geadviseerd door de vk dat ding aub niet te vaak gebruiken.. de baby's vinden het niet leuk
waarom zouden ze dat niet leuk vinden en hoe zouden ze dat ook weten dan... sorry nog nooit van gehoord
nou volgens mij kan dat best kloppen dat ze het niet leuk vinden, want die van mij wil altijd wegschieten als de vk met die doppler aan komt. laatst was ze 5 min bezig, en je voelde hem echt wegschieten van links naar rechts
ze zei tegen me dat het een hele hoge geluidsgolf is wat ze niet prettig vinden... en ik denk dat hun dat wel zullen weten ik gebruik hem straks gewoon voor als ik een keer ongerust ben of het een keer wil laten horen aan iemand.. maar goed dat is ieder voor zich natuurlijk!