lopen!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mukkie11, Sep 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ons kleine ventje heeft zijn eerste losse stapjes (rennend van mama naar papa/oma/opa) gezet op 1 september en sinds die dag steeds elke dag stapjes en steeds zekerder. ;) hij kan het best, loslopen maar wil duidelijk zijn zekerheid (terwijl hij met andere dingen niet zo voorzichtig is :D ) maar vandaag loopt hij gewoon ineens los zonder dat hij in onze armen valt!:p hij vindt het zooooo spannend en lacht zich kapot maar het ziet er heel stevig en stabiel uit! hij heeft tijd nodig om het kruipen 'af te leren' maar dit is echt het begin van het echte lopen en we zijn zoooo trots hihihi! :D

(ons mannetje, nu 14 maanden, is een maand te vroeg geboren, 10 dagen in het z'huis gebleven, couveuse enzo...)

dit wilde ik gewoon ff delen en van de daken schreeuwen :p

2. baby angie

baby angie Actief lid

Jun 22, 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    lief he die eerste stapjes :)
    mijn zoontje keek altijd zo trots als ie een paar stapjes gezet had .
    voor je het weet rent ie door de kamer :D

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Stoer! Weer een mijlpaal behaald met hem :D!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    jaaaa heel stoer! en idd trotse blik en veel lachen, hij gilt van plezier!!ben bang dat we binnenkort achter hem aan rennen ja!:D

hebben jullie al meteen schoentjes aangedaan? wij wonen in Griekenland en het is nog zooooo warm hier! ik zit te denken aan eerst sokjes als het te koud wordt voor blote voetjes. maar wanneer hij buiten is moet hij toch schoentjes...tips??

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Aan schoentjes is hij nog niet toe pas als hij minimaal 6 weken los loopt. Ik zou voor buiten slofjes aandoen, ik heb ze van aapies.

Ps; wat een verschil met hier; wordt hier al echt koud ;).

6. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Ohh geweldig he:D Ben maar trots op jullie stoere kerel!

7. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Gefeliciteerd met de eerste stapjes!!
    Woon zelf in Spanje en mijn meisje loopt sinds juni.
    Ik laat haar gewoon op blote voetjes lopen thuis, te warm voor schoentjes en sokjes en goed voor de ontwikkeling van de voetjes.
    Voor net en voor buiten heb ik echte schoentjes met zooltjes gekocht en dat gaat prima.

Share This Page