maillot in de zomer kopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikke24, 10 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Na 2 jongens nu zwanger van een meisje dus roze en jurkjes kunnen nu in huis worden gehaald :) Misschien een hele domme vraag maar kun je ook maillots in de zomer krijgen? Ik zie ze nu bij de zeeman liggen. Nu de vraag moet ik nu alvast wat kopen of zijn die altijd wel te krijgen? Ons meisje word in Juni geboren dus de eerste periode nog wel lekker om een maillot onder een jurkje te hebben denk ik?
    Sowieso wel lastig na 2 winter baby`s, wat heeft een pasgeboren kindje in de zomer meestal aan?

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

De wintercollecties komen tussen juli en augustus binnen, dus opzich zou het daar wel bij kunnen zitten. Maar joh, scoor voor die paar euro's een paar maliotjes, heb je ze in ieder geval in huis :)

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier hebben we leggingachtige broekjes gebruikt.al dan niet met sokjes.en met heet weer vaak alleen een romper of jurkje met een soort van onderbroekje over de luier.en soms als het erg heet was zelfs alleen in de luier.

4. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ja hoor. Hema heeft altijd wel maillots en zeeman heeft in de zomer meestal dunnere exemplaren.

5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Zelf gebruikte ik bijna nooit maillotjes. Altijd leggings. En de eerste maanden droeg ze eigenlijk geen rokjes of jurkjes, dat leek me niet fijn zitten voor zo'n kleintje.
    Mijn dochter is van juni, en droeg de eerste 2 weken bijna niks (hittegolf), daarna een zacht broekje met shirtje.
    En toen ze wel jurkjes ging dragen kreeg ze er een legging onder, in de winter lekker de sokjes eroverheen.

6. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Nou ook jongetjes hoeven van mij geen kou te lijden als baby/peuter dus echt wel dat ik hem een maillot aantrok. En nu nog weleens hoor op dit soort dagen.

Maar voor mijn dochtertje heb ik toen bij de Hema ook maillots gekocht in de zomer.

Deel Deze Pagina