Pop(penwagen) dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Paardenbloem, 25 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Iemand tips voor een leuke pop voor een dreumes en een goed houten poppenwagentje wat ook als loopwagen te gebruiken is? Het is voor haar 1e verjaardag.

Ik heb het poppenwagentje op de foto op het oog alleen is de duwstang 59 cm, dat lijkt me erg hoog voor een kind van 80 cm?
    Het popje is de enige die ik kan vinden voor een fatsoenlijke prijs die niet zo groot en zwaar is en wel een ‘echt’ plastic hoofdje heeft met slaapoogjes, zo’n stoffen pop vind ik niet zo leuk.

Ik ben benieuwd naar jullie tips en ervaringen!
    B2795130-B216-449C-9081-6DCB88B4096A.jpeg D1B39304-6203-4FE1-B634-811883251704.jpeg

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik vind zelf een poppenwagen niet geschikt als loopwagen omdat het gewicht heel anders verdeeld is. De poppenwagen kiept veel sneller om en is in mijn ogen pas geschikt als ze echt goed zelfstandig kunnen lopen.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Poppenwagen is niet geschikt als loopwagentje. Kijk of je toevallig bij de kringloopwinkel iets van die vtech karretjes kan vinden. Loopwagen werd hier 3 weken gebruikt en toen kon ze dat wel. De wielen van een poppenwagen geven geen enkele weerstand en rolt voor een beginnende loper veels te snel weg. Daarbij als ze zich verstappen duwen ze de stang omlaag dan liggen ze gestrekt met wagen en al. Die vtech karren zijn zo gebouwd dat die dan redelijkerwijs wel blijft staan, hele andere basis zeg maar. Poppenwagen heeft ze hier sinds 18-19 maanden ofzo en ze liep volledig volleerd los met 14 mnd.

4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier houten poppenwagen gegeven voor 1e verjaardag en nadat ze doorhad hoe de balans was kan ze er prima achter lopen. Ook popje erin en eruit is een groot succes

Toen ze nog niet zo stabiel was vond ze de v tech babywalker fijner. Ondertussen loopt ze achter beiden vloeiend.

5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

We hebben al zo’n plastic babywalker, ik geloof van V-tech. Dat vind ik een lelijk ding en die gebruikte mijn zoontje ook maar een paar maandjes, totdat hij los liep. Het gaat me dus niet echt om de loopwagenfunctie maar meer om er haar pop en andere dingen in mee te kunnen sjouwen. Als ze net als mijn zoontje met 14/15 maanden stabiel los loopt kan ze hier prima achter lopen lijkt me.

Niemand die iets kan zeggen over de hoogte?

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    59cm bij 80cm hoogte lijkt me wat hoog maar aan de andere kant dat weerhield mijn dochter ook niet hoor. Die is nu 84cm hoog en loopt met een frozen buggy te sjouwen van 3+ die ze bij de trekpleister hadden. Die zal echt niet veel lager zijn, eerder hoger (geen rolmaatje bij de hand).Nou dr gaat van alles in mee en ze crosst de hele kamer rond die hoogte zit haar niet in de weg.

Deel Deze Pagina