Hallo meiden, Milan is inmiddels alweer een half jaar en ik wil hem wat meer speelgoed aan gaan bieden naast zijn zo geliefde rammelaars Waar spelen jullie baby's mee? Even wat inspiratie opdoen hier... zo makkelijk hé, zo'n forum Liefs Minya
even terugdenken activiteiten bord in de box zachte vierkante blokjes trekspeeltjes duikelaar het boxkleed zelf pollepel van ons hahaha
Nog geen 6 maandjes maar ze komt in de buurt dus reageer ik ook gewoon maar Ze vermaakt zich hier met knisperspeeltjes als het kraakt en in haar mond kan vind ze het helemaal geweldig (boekjes, popjes). Een olifant met giga oren die ze uiteraard in haar mond kan stoppen Ramelaars zijn ook favoriet. Haar boxspiraal, kan ze aan de poppetjes trekken en in haar mond stoppen ( goh wat een verrassing hahaha) Haar eigen handen en voeten zijn ook nog steeds interessant.
Julian is bijna 5 maanden en speelt erg graag op een speelkleed met gym erboven. Op het kleed zijn ook dingen verstopt en hij speelt daar ook graag mee. Spiegeltje met flapje is favoriet. Flapje omhoog en eronder kijken. Verder vindt hij de babybal ook geweldig. Vtech Magic Moves Baby Ball Educational Toy - review, compare prices, buy online
Knisper, label, zacht, knuffel, bijtspeeltjes. Boxkleed, gordel van wipstoel En aller favoriet, het haar van zijn zus als ze te dichtbij komt 8).
Mijn zoontje vindt alles wat knispert echt fantastisch, dus boekjes, knuffels met knisperoren ed. Hij vermaakt zich ook uitstekend op zijn speelkleed (Tiny Love) met de bogen erboven. Vooral de spiegel en ananas zijn daarbij zijn favoriet.
Hier is de babygym, knisperboekjes, of lege billendoekjesverpakking en een zelfrollende muziekbal favoriet.
De Babygym, knisperbeestjes, stapelauto's ( kan hij alleen nog niet stapelen ) etc.. En gewoon een prop papier is ook helemaal het einde!
ons mannetje speelt met een oud houten ophangspeeltje voor de box. dat is van mij geweest toen ik baby was!! dat hangt boven z'n gezicht als hij op z'n rug ligt en daar slaat hij keihard tegenaan of trekt eraan haha! verder vindt hij zachte blokken en een stoffen knisperboek erg leuk. en...z'n eigen handjes en voetjes haha! ook een muziekbeestje is zijn favoriet.en wij natuurlijk als we met 'm praten, zingen, lachen en geluiden maken!
Hier speelden ze ook onder de babygym, maar echt helemaal super vonden ze de activiteitenkubus en knoop van Lamaze. Daar zit vanalles aan, iets wat piept, knispert, spiegeltje, dingen om in de mond te stoppen etc. Erg leuk!