Waar speelt jullie baby van 6 maanden mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minyaweth, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo meiden,

Milan is inmiddels alweer een half jaar en ik wil hem wat meer speelgoed aan gaan bieden naast zijn zo geliefde rammelaars :D
    Waar spelen jullie baby's mee? Even wat inspiratie opdoen hier... zo makkelijk hé, zo'n forum :D

Liefs Minya

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

even terugdenken ;)

activiteiten bord in de box
    zachte vierkante blokjes
    trekspeeltjes
    duikelaar
    het boxkleed zelf :p
    pollepel van ons hahaha

3. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen 6 maandjes maar ze komt in de buurt dus reageer ik ook gewoon maar:D
    Ze vermaakt zich hier met knisperspeeltjes als het kraakt en in haar mond kan vind ze het helemaal geweldig (boekjes, popjes).
    Een olifant met giga oren die ze uiteraard in haar mond kan stoppen:D
    Ramelaars zijn ook favoriet.
    Haar boxspiraal, kan ze aan de poppetjes trekken en in haar mond stoppen ( goh wat een verrassing hahaha)

Haar eigen handen en voeten zijn ook nog steeds interessant.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
  5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Knisper, label, zacht, knuffel, bijtspeeltjes. Boxkleed, gordel van wipstoel :D

En aller favoriet, het haar van zijn zus als ze te dichtbij komt 8).

6. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Mijn zoontje vindt alles wat knispert echt fantastisch, dus boekjes, knuffels met knisperoren ed. Hij vermaakt zich ook uitstekend op zijn speelkleed (Tiny Love) met de bogen erboven. Vooral de spiegel en ananas zijn daarbij zijn favoriet.

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier is de babygym, knisperboekjes, of lege billendoekjesverpakking en een zelfrollende muziekbal favoriet.

8. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    De Babygym, knisperbeestjes, stapelauto's ( kan hij alleen nog niet stapelen ;)) etc.. En gewoon een prop papier is ook helemaal het einde! ;)

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ons mannetje speelt met een oud houten ophangspeeltje voor de box. dat is van mij geweest toen ik baby was!! dat hangt boven z'n gezicht als hij op z'n rug ligt en daar slaat hij keihard tegenaan of trekt eraan haha! verder vindt hij zachte blokken en een stoffen knisperboek erg leuk. en...z'n eigen handjes en voetjes haha! ook een muziekbeestje is zijn favoriet.en wij natuurlijk als we met 'm praten, zingen, lachen en geluiden maken!

10. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hier speelden ze ook onder de babygym, maar echt helemaal super vonden ze de activiteitenkubus en knoop van Lamaze. Daar zit vanalles aan, iets wat piept, knispert, spiegeltje, dingen om in de mond te stoppen etc. Erg leuk!

Deel Deze Pagina