Pandora liefhebbers hier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bailey07, 14 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hoi dames,

Na lang wikken en wegen kocht ik 2 weken geleden mijn eerste armband en 2 bedeltjes. Inmiddels is dat al uitgegroeid naar 5 bedels, 2 clips en een veiligheidskettingkje haha. Verslavend? Neuh... ;) Maar, wat ik mij afvroeg. Een aantal van mijn bedeltjes zijn zo fijn dat ik ze met een zilverpoetsdoekje niet geheel schoon krijg. Hebben jullie trucjes voor het reinigen? Of zou het wellicht in de ultrasone mogen?

Daarnaast komt er nog een leuke actie aan icm Glamour. Komende 1 april krijg je 20% korting op alles op vertoon van het pasje wat bij de Glamour zit. Ik wacht dus even met aanschaffen tot die datum, maar mijn wishlist staat al vol haha. Ideaal trouwens ook, dat lijstje. Man kan hem opzoeken, en herinneringen krijgen op speciale dagen. Wat een slimme marketingtruc :D.

De zomercollectie die eraan komt is trouwens ook echt prachtig. Ik ben heel benieuwd naar jullie collecties. Misschien leuk hier fotos te delen?

2. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ik ben meer van de Trollbeads maar vind Pandora ook mooi. Je kunt ze goed schoonmaken met tandpasta en een tandenborstel! Wil je je armband showen? :D

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Poging 1... ;)

Voor het geval het niet goed te zien is:
    Een clipje, een prinsesje, een lichtroze spacer, een strikje, een lichtroze spacer, een prinsje, een clipje.

Bijgevoegde bestanden:

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Leuk! Ik lig lekker in bad nu dus ff geen foto. Ik heb er 2 en ze zijn helemaal vol en kan geen bedel meer bij. Allemaal gekregen bedels van mensen om me heen, ook mensen die er inmiddels niet meer zijn, dus dat heeft echt betekenis. Ik draag ze elke dag. Bij elkaar aan 1 pols. Ik heb ook een ketting, maar die draag ik nooit, hangt op dit moment ook geen bedel aan dus.
    Compleet zilveren bedels gooi ik ook wel eens in zo'n potje wat je bij de juwelier haalt. Maar meestal poets ik er met zo'n speciaal doekje overheen.

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb er 1 maar nooit meer om. De armvand is te groot geworden door afvallen.
    Ik denk dat ik hem ga verkopen op mp.

6. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Dit heb i dus ook. Ligt l jaren in de kast. Ik ruil hem binnenkort bij de juwelier in, zoon mag een horloge uitzoeken voor de communie

7. danip

danip Actief lid

7 dec 2015
    311
    206
    43
    Kun je zo'n armband inruilen bij de juwelier? Dat wist ik niet! Ik probeer de mijne ook te verkopen op marktplaats, hij is helemaal vol en inclusief murano glasbedels maar tot nu toe nog geen enkele reactie. Als je hem ook in kunt ruilen dan kan ik dat beter doen! Doet elke juwelier aan inruil?

8. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ja ik! Pandora heeft uitstekende service bij aanschaf zeggen ze ook dat ze voor je de bedels mooi oppoetsen. Mocht je daar weer zijn om wat aan te schaffen vraag geijk even of ze het schoon willen maken voor je.

Ik heb nu nog niet zoveel. 1 bedel en 1 veiligheidsketting maar ga snel weer nieuwe bedels bij kopen!

9. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik heb de armband van mezelf gehad, de prins en prinses (voor de kids) en het strikje van mijn man. De spacers zijn 'sier' en dus geen betekenis. Afgelopen week kocht ik de 2 clips. Ik ging eigenlijk voor wat anders, namelijk een betekenisvolle charm ter nagedachtenis aan mijn oma. Zij had mij een leuk bedrag nagelaten, maar ik kon niets vinden wat écht voor haar stond. Mijn oma was een echte orchideeenkweekster, en Pandora heeft 1 orchidee. Maar, die is knalroze en vind ik qua kleur veel te overheersend. Toen vertelde de verkoper dat in de zomercollectie 2 witte orchideen komen, een hanger en een charm. Daar ben ik dus onwijs blij mee en een van de 2 komt eraan ter nagedachtenis aan mijn oma. <3

Ik wil ook zoveel mogelijk betekenis-bedels eraan vanaf nu hoor. Deze start was wel even mooi zo haha. Enne, 2e armband is zo geregeld toch?

--
    Van de verkoopsters, heeft 1 van jullie toevallig de spacers met strikjes? Die zoek ik er 2 namelijk. Indien je die hebt, neem ik die graag van je over :D

10. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Goed om te weten! Ga ik zeker doen de volgende keer.
    Mocht je een grotere aanschaf willen doen, Google even op die Glamour day. Zag net dat er voor online ook een kortingscode is namelijk! Toch mooi meegenomen die 20%.

11. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113

Tnx ik woon alleen niet in Nederland

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #12 Devilschase, 14 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2017
    Hier ook een pandora. Had de "slappe" variant maar twee jaar terug de harde gehad voor mijn verjaardag.

Ik heb er nog niet heel veel bedels aan ondanks dat ik hem al jaaaaren heb. Ik koop namelijk alleen bedels als herrinering aan een belangrijke gebeurtenis in mijn leven rn niet omdat ik iets mooi vind.

Mijn armband is voor mij echt een armband met een hele belangrijke betekenis.

Ik heb een bakje van lucardi met zilverrreiniger. Dan leg je de band in een soort zeefje. Even schudden en paar minuutjes weken, schudden en afnemen met een doek en weer als nieuw.

Ik had de afbeelding erbij gezet maar hij toont hem niet helaas.

13. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Dat bakje klinkt ook wel handig zeg! En dat is gewoon veilig voor Pandora?

14. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    je kunt bij bijna elke juwelier oud goud en zilver verkopen, dat is dus wt ik ga doen. Heb ook nog veel oude sieraden van mijn moeder.

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik poets mijn armband nooit, maar hij gaat ook eigenlijk nooit af. Dus hij wordt wel schoon onder de douche ;)

16. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    #16 2mam2, 15 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2017
    Jaaa ik! Ik ben ook verslaafd aan pandora, haha.
    Ik heb er ongeveer 2 maanden geleden een gekregen en sinds dien al heel wat bedeltjes bij gekocht.
    Morgen de nieuwe collectie!
    Ik zal zo eens een foto maken.
    Die witte orchidee zal morgen ook online staan als het goed is.

17. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    #17 2mam2, 15 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2017
    Hier mijn armband.
    De hartjes staan voor mn kindjes met hun geboorte steentje erin.
    En de rest is puur omdat ik ze mooi vind. Voor mij dus op de hartjes na geen armband met dierbare herinneringen etc maar ik draag ook gewoon het liefst een sieraad dat ik ook echt mooi vindt, zeker als het om veel geld gaat. Je moet er van houden Maar ik ben zelf stuk voor stuk verliefd op de bedeltjes:).
    Bekijk bijlage 528524

18. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Verder ook nog een aantal pandora ringen en een bijpassend (kroontje) hangertje om mn ketting. Ik hou van schattige, vrouwlijke sieraden:).
    Bekijk bijlage 528525

19. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
  20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Huh morgen? Dat is de lente collectie. De orchidee zit in de zomercollectie ;)

Deel Deze Pagina