joepie!!! ik ga vanavond naar lord of the dance!!!!!! heb er helemaal zin in!! ik heb al wel wat dvd''s, maar wilde het altijd nog eens in het echie zien! vanmiddag haalt mijn moeder en schoonzus mij op en dan gaan we rotterdam!!!! 1 nadeel; Iris gaat voor het eerst uit logeren, (bij pake en beppe) dat vind ik wel een beetje moeilijk, maar het gaat allemaal vast wel goed komen!
whaaa gaaf zeg. Dat zou ik ook wel eens willen, lijkt me echt gaaf. ken de muziek enzo ook wel, we dansen er zelfs op. En dat logeren, naja moeilijk is het vast, maar eens moet de eerste keer zijn en pake en beppe redden zich vast wel. Geniet jij maar van je avondje uit!!
Super!! Vind zelf riverdance leuker, maar lord is ook cool! Met de kleine komt het vast goed! geniet er van!! groetjes
ooooh wat tof... dat riverdance-lord of the dance is zo geweldig !!! HOE die mensen dat toch doen..Geweldig !!! dan heb je zelf ook zin om lekker op te staan en te gaan tappen hahaha !!! in iedergeval HEEEL veel plezier, of eigenlijk.. Ik hoop dat je heeeeel veel plezier hebt gehad, en dat het een geslaagde avond is geweest en opa en oma doen het vast heel goed
Je zal het vast wel leuk hebben!! Ik wil ook wel een keertje heen... Ben benieuwd hoe je het hebt gehad.
nou het was GEWELDIG!!!!! het enige jammer is, is dat nederlanders zo stug zijn, bij lord of the dance hoor je te joelen, te klappen te fluiten en alles!!! en dat dan zo'n hele act lang!! nou............ik was de enige!!!! maar dat mocht de pret niet drukken, want tegen het einde kregen de andere mensen het ook door!!! haha, voor mij zat er een man steeds naar mij te kijken, dus heb ik hem op den duur maar wel even verteld dat het spektakel voor hem was!!! (tja, ik ben ook zo'n flapuit! ) maar ik heb het prima naar mijn zin gehad!!!!!
HAHAHAHAHAHA typisch.... gelukkig dat ze het uiteindelijk toch nog doorkregen... en ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als er iemand tekens zou omkijken hahaha !!!! gelukkig dat je het toch leuk hebt gehad gr. sarah
ja leuk he, ze is op en top verwend, 3 keer gewandeld ofzo, lekker op schoot in slaap vallen, en maar door de kamer sjouwen, dat vind ze heerlijk, pake en beppe vonden et natuurlijk ook erg leuk om op te passen. dus dat mocht van hun wel vaker gebeuren. haha, kunnen wij dus lekker vaak uit!!!! (maar dat gaan we maar niet doen, want ik heb de kleine wel gemist hoor!!!)