Herkennen jullie dit ook? Als Nynke bij ons in de woonkamer is en ik loop even naar boven, dan zet mevrouw het op een oorverdovend krijsen Als ik alleen thuis met haar ben, kan ik bijna niks uitvoeren, ja of ik moet haar meenemen. Ik heb al een draagzak geprobeert, maar daar krijg ik last van mijn schouders van en ik vind het ook niet echt makkelijk de was ophangen of badkamer soppen. Hebben jullie dit ook? En hebben jullie misschien tips/adviezen hoe ik toch mijn huisje een beetje schoon kan houden zonder krijsmuziek op de achtergrond
Ik heb daar eigenlijk nooit last van gehad. Isa was en is altijd lekker met allerlei speeltjes bezig. Ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend is. Misschien kun je het een beetje opbouwen met heel eventjes weg en haar niet meteen troosten als ze huilt? Moeilijk hoor. Misschien kun je haar even afleiden met een muziekmobile of een interessant speeltje. O, ja vergat ik nog. Misschien helpt het wanneer je de radio of tv zachtjes aanzet, zodat ze geluid om zich heen hoort? Succes!
hahha komt me zo bekend voor. Myriam is 10 maanden en ineens mag ik niets meer.. Net wat jij ook hebt. Myriam kruipt dan wel maar toch... ze wil alleen maar mij hebben,met mij spelen ik mag niet naar de wc enz. Ik blijf met haar praten, ik moedig haar aan om naar mij toe te kruipen maar alles wil ze niet... Ben benieuwd...
Ik heb inderdaad al geprobeerd om een muziekje of tv aan te zetten en haar in de box te leggen met wat speeltjes, maar niks helpt. Ik kan niet eens rustig naar het toilet zonder schreeuwconcert Alleen als ze mij ziet (of mijn man) is ze rustig. Misschien kunnen we wel een foto van ons voor d'r neus zetten
ooh ik had het gisteren aan de hand ik moest naar de gyn en had mijn mans tante meegenomen zodat zij bij Elyesa kon blijve als ik binnen moest ik was nog geen 2 seconden binnen bij de gyn en meneer begon te krijsen alsof ze hem elk moment gingen slachten vond het zo zielig toen ik daar op tafel lag. en dan hoorde je de mensen in de gang tegen tante zeggen van hij heeft honger hoor. mensen denken bij het minste geluid dat een baby maakt dat die honger heeft niet dus groetjes talia
ja zeer herkenbaar. Had ook zoiets toen in de hema, mevrouwtje kreeg haar zin niet hahaha, schreeuwen wat ze deed... En wat krijg je dan jeetje mevrouw u bent hard.. Ik zeg waarom omdat ze haar zin niet krijgt? Ja dat kan toch niet zo. ik zeg ja hoor doet ze 1 keer daarna niet meer, want ze krijgt niets van mij ... Mevrouw was boos op mij omdat ik haar geen gelijk gaf... Of mensen komen haar troosten en zeggen moet ze niet eten??? ik zeg heeft ze net gehad hoor. komt wel goed met haar Ja mensen bemoeien zich heel snel met de dingen liefs Marian
Oh ik kan daar zo boos om worden, waar bemoeien mensen zich mee Net of kinderen alleen huilen als ze honger hebben
Wat je ook doet, het is toch nooit goed. Wildvreemde mensen kennen jouw kind altijd beter als dat jezelf doet hoor