Maurice Raphael Gabriel Daniel Rodrigue David(e) T(h)omas Samuel Nicolai Silvan Sebastia(a)n Ra(o)ul Lèon Fabian
Donovan vind ik zelf ook super leuk, alleen vriendlief vindt het helemaal niks helaas.. Is het misschien leuker om een naam te doen met ook 3 lettergrepen? Pfff, leuk al die hormonen haha!
Even mezelf omhoog typen .. Vind het zo super lastig, vriendlief wordt ondertussen stapelgek van me haha!
'Neeh' vind ik inderdaad ook een rare naam. Ook voor een donker kindje. (Ze vroeg toch helemaal niet wat je van de naam Lorenzo vindt?)
Staat hartstikke leuk bij elkaar, ook niet mij smaak, maar gewoon een prima combi hoor! Anders nog: Rafaël Devon Edino (met zo'n kringeltje op de n) Milano Romano Fabrice Tyriq Mason
Wat vind je van de naam Miguel? Helaas heeft mijn vriend een oerhollandse achternaam, maar het is al sinds klein mijn lievelingsnaam! Prachtig!!
Thanks dames! Miquel vind ik een prachtige naam, alleen associeer ik die met een jongen van vroeger, en dat was echt een snotjong .. Is het niet raar om een naam te kiezen die ook op een 'o' eindigt? En is het niet leuker om voor een naam te gaan met ook 3 lettergrepen?
Het zijn ieder inderdaad eigen individuen Klaasje82! Maar ben zo aan het twijfelen.. pff word gek van mezelf bijna hahaha