Ben benieuwd hoe jullie dit oplossen. Ik ben nu voor de 2de keer ongesteld in 3 weken ijd. Is de 2de keer na de bevalling maar ik moet dus echt om het uur naar de wc anders zit alles vol. Hoe kan ik dit snachts het beste oplossen dat mijn bed niet in een bloedbad veranderd? Heb al 2 handdoeken onder mijn kont gelegd zodat het niet meteen in het matras zit.
Heb je je kraamverband nog, dat evt voor de nacht gebruiken. Ik moest in mijn kraamtijd 2 kraamverbanden tegelijk dragen. En daar kon ik het net mee redden. En voor in je bed, heb je nog van die matjes over uit je kraampakket? die zou ik er dan onder leggen(onder je hoeslaken, dan schuift het niet zo) succes
Kraamverband is nu net op, heb vannacht de laatste gebruikt maar ga zeker nieuwe halen, dit is anders gewoon niet te doen. Matjes heb ik niet meer, zei mijn man al maar die heb ik toen weg gedaan, wist niet dat ik ze nog nodig zou hebben.
Zonde... die kun je namelijk ook nog gebruiken voor het matras van je kindje als ze zindelijk gaan worden Die matjes kun je inderdaad ook gewoon bij de apotheek/prenatal ed halen, maar ik hoor ook goede verhalen over die matrasbeschermers van de action.