Los bakje op de commode handig?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Juffertje83, Feb 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een superleuk houten bakje gezien. Dat wil ik op de commode gaan zetten. We hebben nog geen wandplank erboven (komt misschien nog wel). Maar is een los bakje op de commode handig? Of wordt dat eraf geschopt? Wij hebben een barrier op de commode liggen, waardoor de baby recht voor je ligt en dus niet dwars op de commode zoals bij de meesten het geval is. Er is dus best wel wat ruimte links en rechts. Wat denken jullie?

2. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    Wij hebben mandjes los op de commode staan, tegen de muur aan.
    Ze begint nu te draaien, graaien en schoppen, dus ik weet niet of ze er nog heel lang zullen blijven staan.
    Maar ze waren wel erg handig.

3. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Mijn zoon is nu 4 maanden en ligt net zo op de commode als jij zegt. Schopt er nog niks af.

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een zwitsal doosje met billendoekjes op de commode staan en ook de babyfoon.
    Nu is onze commode erg groot, maar het is er wel eens af gevallen.
    Maar als je een grote commode hebt dan moet het wel kunnen.

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    wij hebben mandjes boven de commode gehangen die zijn ook errug handig :)

in een van de mandjes zaten de luiers , in het begin paste er precies een pak luiers in daarna de helft ofzo :)
    en in de andere zaten flesjes verzorgingsproducten en sokjes :)
    Later heeft mijn vriend nog een plankje erboven gehangen voor de rest van zn troepjes haha

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    We hebben ook een grote commode met aardig wat losse bakjes en frutsels die we gebruiken. En tot nu toe gaat het goed. We leiden hem ook wel eens af met een of andere tube die in de buurt staat. Ik zeg doen.

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Zeker in het begin is het handig als je kleine nog niet zoveel draait, graait en schopt. De kans bestaat dat als je baby ouder wordt, het niet meer zo handig is. Bij ons staan alleen de sudocreme en de billendoekjes op de commode (en die is vrij groot!), anders is het verschonen een hel. Maar goed, onze man is inmiddels alweer een stuk groter natuurlijk!

Je merkt het vanzelf als het niet meer handig is ;)

8. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok, dankjewel!

9. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben 2 mandjes op de commode staan, 1 met verzorgingsprodukten, 1 met sokjes. Gaat prima hoor.

10. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Ik heb een mandje met rommeltjes als thermometer, alcohol, nagelknipper en tubetjes zalf enzo. En een mandje met luiers. Erg handig.

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Volgens mij kan het in het begin makkelijk, maar als ze groter worden....wij hadden er ook een leuk lampje op staan....mooie roze bol van de Ikea, die is wel gesneuveld door getrappel.
    en de babyfoon.....

Dus tot een bepaalde leeftijd kan het wel ;)

Share This Page