Los laten

Discussion in 'De lounge' started by Elmo, Jul 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Los laten.

Ben niet veel online de laatste tijd en zal denk ook steeds minder actief worden.

Het is als of ik op een keer punt in mijn leven gekomen ben ik heb vele vele fouten gemaakt goed gepraat wat fout was en wat fout was goed.

Begin steeds meer te beseffen dat ik alles los moet laten om op nieuw te beginnen en ben keihard op weg en de zakdoekjes staan bijna dagelijks op tafel en het voelt depressief als of er geen hoop meer is.

Wel hoop ik als ik hier door heen gekomen ben ik zo sterk ben dat niks mij meer kan raken ( geloof ik niks van).

Ben ik een slecht mens nee maar oei wat kan ik dom zijn en dom reageren waarom dit topic nou haha moest even mijn verhaal kwijt.

Ik kan mij voorstellen dat je er geen hol van snapt doe ik ook niet namelijk een ding geef ik mij zelf en andere wel mee leef je leven zo als JIJ dat wilt.;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hoi meis,
    Heb je mensen om je heen die je ondersteunen?

Dikke knuffel, mistte je al hier.

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Heel veel sterkte maar ook succes met het hele proces, het worden wie je graag wel wilt zijn.

Aan jezelf denken is nog altijd belangrijker dan reageren op ZP en zo te lezen heb je wel even wat anders aan je hoofd :) Ik hoop dat je steun om je heen hebt.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wees lief voor jezelf Elmo! Niemand is vooruit gekomen door zichzelf naar beneden te praten. Je hart zit op de goede plek en dat is wat telt. Sterkte meid!

5. mumija

mumija Niet meer actief

Hee ben je daar eindelijk weer??!?:):);)
    Ik miste je hier al. Ik hoop toch dat het stapje voor stapje wat beter met je gaat, al herken ik het wel een beetje, maar niet in zo'n erge mate.
    Heb je toch wel hulp?

Knuffel!!!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

xxx alle maal

los laten betekend ook los laten was al een heel relaas aan het typen nee haha laat ik het maar prive houden.

xxx

Ver stand komt met de jaren hoop het in elk geval van harte!!

7. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wil je er meer over kwijt?

Sowieso sterkte gewenst.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja vroeger wel nu nee. Laten we dingen maar prive houden.:D

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,875
    5,113
    113
    Zorg goed voor jezelf! Loslaten is moeilijk maar je bent zo te lezen goed op weg. Ik hoop dat je steun om je heen hebt en het snel wat beter met je gaat! En je onderschrift zegt het al; niet vergeten te genieten van alle (kleine) dingen.

10. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Mocht je je bedenken dan pm je me maar ;)

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    je zult altijd nog geraakt worden door gebeurtenissen/emoties etc.
    waarin jij zult en kan veranderen is hoe je daarmee om gaat ;)
    je hoeft natuurlijk geen gevoelloze hork te worden he meid, gevoelens mogen er zijn. jij mag er zijn.

diepe dalen zul je vast tegenkomen in het proces, maar hier zul je ook weer uit klimmen/krabbelen.

ik hoop dat je genoeg steun in je omgeving hebt, en wil je veel succes en sterkte wensen.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dankje wel steun van uit omgeving wel op een bepaalde manier. Maar juist de directe omgeving is mijn aller grootste vijand! Altijd al geweest en nu dus mijn grootste gevecht!

En dat kost zo veel pijn maar heb nog drie weken vakantie en probeer op te knappen in die tijd. Doe wel wat leuke dingen met dochter en zoon maar het liefst zou ik even een tijdje mijn bed niet meer willen uitkomen maar ik laat ze niet winnen.

Wat hoe en waar voor vandaar ook los laten ik moet het los laten kunnen hun ook met gemak nu is het mijn tijd om dat te doen.

En oei geen gemakkelijke opgaven maar heb wel het idee als ik dit heb over wonnen ik een bonk zelf vertrouwen ben en zal blijven denk het niet.

Het leven vind ik geen feest het is nooit een feest geweest heb hier echt wel eens wat verteld maar de helft is hier nooit geschreven en dat moet ook zo blijven ik ben sterk geworden door door te gaan en door te blijven gaan maar ik snap ook de wanhoop van een mens en er vaar het regelmatig zo.

Maar heb twee dingen om voor door te gaan mijn mannetje en vrouwtje zoon en dochter ik hou ontichelijk veel van deze twee.

13. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,568
    455
    83
    Ik had je ook al gemist. Dikke knuffel voor je meid en ik hoop dat je gebruik maakt van de steun uit je omgeving die er wel is.

Share This Page