Hallo meiden, Na een tijd bv op verzoek te geven, ook 's nachts een paar keer, was ik echt total loss. Na hulp en bijslapen van mij zit mijn baby van 3,5 maand nu een kleine week op een schema van 5 voedingen per dag van (8.00 tot 24.00 uur), afgekolfde melk en de laatste fles kunstvoeding. Gelukkig pakte ze in 1 keer de fles! En gelukkig 'past' het schema prima bij haar. Dutjes overdag gaan ook prima. De eerste nachten van dit 'nieuwe' schema moest ze 1 a twee keer heel kort huilen, speentje erin en weer slapen. Dit gaat al beter, maar toch is ze een paar keer per nacht heel onrustig. Bewegen in haar slaap enzo, maar niet meer huilen. Wat helpt is speentje erin (moeten we tzt ook vanaf, weet ik). Maarja: wat we natuurlijk willen is dat ze doorslaapt want nu is een van ons steeds de klos en ik moet nog steeds bijslapen en mijn vriend moet fit werken overdag. Hebben jullie ervaring hiermee? Of tips? Ik zelf dacht nog aan inbakeren/strak lakentje om haar heen. (Lakentjes trappelt ze wel altijd van zich af). Of is dit nog voor haar wennen aan het 'nieuwe' ritme?
Waarom mag ze geen nachtvoeding dan? Het is een levend mensje met een eigen mining en ik denk dat je dus niet te strak in een schema moet gaan willen zitten. Succes!
hoi hoi daar ben ik het ook mee eens eerlijk gezegd ik zou niet weten waarom de kleine van jou door zou moeten slapen, als ze doorslapen is dat natuurlijk geweldig mooi meegenomen, maar elk kindje is weer anders persoonlijk zou ik niets veranderen ook al is ze een beetje onrustig in haar slaap als ze niet wakker word, niet huilt zou ik haar gewoon laten wel even gaan kijken maar lekker laten liggen ook geen speentje geven is tenslotte niet echt nodig dan de kleine slaapt misschien droomt ze een beetje succes groetjes nathalie
Onze Demi slaapt ook pas een paar weken door. Dat duurt nou eenmaal even bij sommige kindjes, daar doe je neits aan
Dat ze onrustig zijn geeft niet.. Als ze maar geen honger heeft. Mijn zoontje was zo nu en dan ook wel wat kreunerig en onrustig. Kreeg dan ook een speentje. Heeft een week of drie geduurd. Nu slaapt hij rustig door... Even geduld hebben dus als je er zeker van bent dat ze niet hongerig is!
Ons zoontje heeft het ook. Een paar weken geleden meer dan nu maar dat kwam omdat hij spruw had en last van reflux. Maar hij blijft het een woelwater in bed, zelfs nu hij ingebakerd wordt.