Ik ben zoooo blij! Dano is nu 17 maanden en hij heeft al 10 maanden geen nacht meer doorgeslapen. Er is bij hem met 15 maanden pas reflux geconstateed. Hij werd elke nacht 3a 4 keer wakker. Hij had allerlei medicatie, bedje schuin etc etc Nu sinds 3 dagen slaapt hij door van 00:u snachts tot 8 uur. om 23:45 krijgt hij nog een flesje gewone melk met rijstebloem. Dit ben ik 3 dagen geleden gaan doen op advies van een vriendin en het werkt als een tierelier. Eerst kreeg hij gewoon goede nacht voor dreumessen.
wauw wat goed meis! Ben mega blij voor je! Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dat rijstebloem Hoeveel doe je dan door hoeveel melk?
Ik had inderdaad zoiets gehoord, dat je de melk kon verdikken met rijstebloem maar de kraamzorg ging heel histerisch tekeer toen ik het opnoemde en raadde het me sterk af. waarom weet ik niet. maar als het helpt gewoon lekker doen hoor! Ze raden tegenwoordig zoveel af maar alleen jij weet wat goed voor je baby is! Echt superrelaxed voor je dat je nu eindelijk door kan slapen! Wat moet dat heerlijk geweest zijn joh de eerste nachten! Lekker bijtanken van die 17 maanden!
Ja tuurlijk raden ze het af bij die hele kleintje. Maarja Dano is immers al bijna 1,5 en dan mogen ze allang gewone melk en rijstebloem. Ik zou het ook niet adviseren bij gezonde kindjes die nog heel klein zijn. die 'mogen' nog wakker worden snachts. begrijp me niet verkeerd hoor, dano mag ook wakker worden, maar 3 a 4 keer per nacht is niet normaal uiteraard
Wat heerlijk voor jullie, en het zal voor Dano ook lekker zijn om weer heerlijk door te slapen en niet meer elke keer wakker te worden! groetjes Setje
hoi marscha jou kleintje is nog veelste klein voor rijstebloem dit kun je geven vanaf 4 maanden het liefst 6 maanden pas dus kan me voorstellen dat de kraamzorg hysterisch werd TS wat fijn voor je dat je kleine man eindelijk lekker in zijn vel zit en daardoor beter kan slapen hoop dat het zo blijft (mag natuurlijk wel nog vroeger gaan slapen ) groetjes nathalie
@mamaatje van5 tuurlijk gaat hij vroeger slapen, hij ligt tussen 19u en 19:30 in bed, en wordt dan rond 00:u even wakker, krijgt dan een flesje en slaapt nu dus door tot 8:00 00uur naar bed nou denk niet dat dat heel gezond is
Wat fijn voor jullie. Poeh ik dacht dat wij het zwaar hadden met een niet doorslapertje maar dat gaat steeds beter gelukkig. Heb je nutrilon goede nacht wel eens geporobeerd? Dat was onze reddende engel. Die is nog wat vullender dan de rijstpap.
Dat was juist wat hij tot cvan de week snachts kreeg, nu we zijn overgestapt naar rijstebloem gaat het juist beter. misschien was het wel te zwaar voor hem. geen idee. Afgelopen nacht is hij nog een keer extra wakker geweest maar het is in ieder geval geen 3 a 4 keer meer.
Goedenacht is best zoet. Ik gaf het Fleur eens en die lag de hele avond te stuiteren in haar bed. Kreeg juist energie van die lekkere zoete graantjes! Fijn voor jou en Dano hoor dat jullie nu eindelijk aan je nachtrust toekomt! Geniet er van. groetjes, M