Mijn zoontje is er snel bij en kan al lopen. Ik was naar de stad geweest voor schoentjes maar alles begint bij maat 19 en das te groot. Ik heb ze nog niet officieel laten opmeten (ik had hem namelijk niet bij) maar 19 was echt een stuk te groot (die had ik thuis nl nog liggen van mijn oudste zoon). Ik laat hem binnen gewoon op blote voetjes lopen maar voor buiten heb ik uiteraard schoenen nodig. Online zag ik wel slofjes en sneakers maar wilde wel 'echte' schoentjes kopen. Iemand tips?
ik heb ze voor dochter toen bij zalando gevonden (maat 17 begonnen), misschien hebben ze ook wel leuke jongensschoentjes
Hier om die reden toen leren slofjes. Liep ze buiten wel relatief snel af, maar was toen het fijnste. Ik weet niet of er ondertussen wel kleinere maatjes zijn voor jonge lopertjes (dit was bij onze oudste).
Deze schoentjes zijn er in kleine maatjes en nu ook nog heeeeel voordelig. Mijn zoontje loopt nog niet maar kan hier goed op stappen aan de hand. Bobbi-Shoes Sneaker - Gratis Verzenden en Retourneren bij vanHaren.nl
Ik kon goed slagen bij VanHaren (maat 18 voor onze snelle dochter ) en ook leren slofjes bij aapie. Slofjes mag ze nu ook buiten in de tuin aan.
Shoesme babyproof begint ook vanaf maat 17. Binnen zou ik idd geen schoentjes aantrekken, zoveel mogelijk op blote voeten laten lopen Buiten flexibele zooltjes of leren slofjes. Toen zl nog niet liep had ik ook aapies.