Ik ben al tijden verliefd op een luiertas van Oilily. Tijdenlang kon ik hem niet meer vinden in de winkel tot gisteren. Maar... nu blijkt ie knalroze hengels te hebben. Ik weet niet of ik een jongen of meisje krijg... Wat vinden julllie; kan dit wel voor een jongen? Hij is verder meer blauw en geel enzo en er zit een applicatie op van Bambi. Het is de v-marie voor de kenner. Ik twijfel echt heel erg. Lekker suf he?
mijn moeder had voor mij 2 luiertassen gekocht van oililly, 1 hele roze en dan een bruine met roze... ook omdat ik deze zo mooi vind. wel vond ik het lastig dat ze niet gewacht had tot ik wist wat het was en ik de kinderwagen gkozen had, niet alle tassen passen er dus aan kwa kleur en vorm en systeem. bij ons past die ene ook niet, maar gelukkig was de kleur goed want we krjgen een meid. ik zou even wachten als ik jou was tot je de kinderwagen hebt gekozen en de luiertas die jij bedoeld kan zeker voor een jongen
Kinderwagwn heb ik al een zwarte bugaboo... Dus ja, daar kan eigenlijknalles bij en maakt het kiezen ook niet makkelijker
Ach joh, kan jou het schelen, gewoon kopen als je hem leuk vindt. Ik heb een groene maxicosi met knalroze stiksels en een roze vogel erop, wist van tevoren echt niet of het een jongen of een meisje zou worden.
Wij zijn voor de blauwe Joolz kinderwagen gegaan.. Deze kleur vonden we beide zo mooi, hebben nog getwijfeld, kan dat wel voor een meisje? Zullen we anders de rode nemen.. Maar toch voor de blauwe gegaan.. (krijg achteraf dus een jongen )
Ik vind dat die luiertas prima kan hoor! Wij hebben met regelmaat alleen een fel roze bjorn borg tas bij ! En ook gewoon als alleen Ruben mee is !
ja, jullie hebben wel gelijk! En tenslotte zal ik er het meeste mee lopen en tja, ik ben en blijf een meisje natuurlijk! En hij is zooo leuk... zal even kijken of ik een plaatje in mijn album kan plaatsen ervan...
Idd dat vind ik ook! Maar vond het zo raar staan als ik dat ging zeggen ! Maar was dus eigenlijk niet raar geweest !
Wij hebben een blauw/groene maxicosi en net weer felblauwe buggy gekocht. En dat terwijl we een meid hebben. Maar daarin steken haar roze kleertjes (die ze toch wel veel heeft) en dekentjes, lekker af . Dus niet twijfelen hoor. Gewoon doen als je hem helemaal geweldig vind
het is toch jouw luiertas Ik vind het wel kunnen hoor! Ik snap ook niet waarom roze niet voor een jongen kan, zeker knal roze. Mijn dochter heeft ook wel een een blauw shirtje aan...
Ik zou het ook doen. Inderdaaad jij loopt ermee en de kleine niet Wij verwachten een meid, maar ik heb een blauw/ paarse kinderwagen. Wisten jullie trouwens dat het vroeger andersom was? Roze voor een jongen en blauw voor een meisje? Dat hoorde ik laatst van de echoscopiste. Ik had er nog nooit van gehoord
jij bent een meisje, en het is jouw tas, dus: doen! ik heb ook een Oilily-luiertas gekocht (bruin met bloemetjes erop in allerlei kleuren). kleurt super bij onze Quinny papillon wandelwagen, en IK vind 'm mooi, dus... vriend heeft pech, haha! (die heeft de tas die bij de wagen hoort, dus ieder z'n eigen babytas).
jij loopt toch met de luiertas?! lekker kiezen wat jij mooi vind hoor, je zoontje zal er weinig om geven haha
Ik vind een luiertas meer iets voor jezelf dan voor je kindje. Jij doet jouw spulletjes er toch in? Je gaat toch ook niet met een blauwe handtas lopen, omdat je toevallig een jongen hebt? Ik zou gewoon de tas kiezen die je zelf leuk vindt. Een luiertas staat los van het geslacht van je kindje, vind ik.