hallo dames, Helaas weet ik noodgedwongen nog steeds niet wat ons kleintje is ons kleintje is geloof ik van mening dat ik het niet mag weten beetje sneu hihi! Maar goed ik vind unisex kleding bij prenetal of hema niet echt leuk. Heb 3 witte broekjes gekocht en een paar shirtjes! Maar was benieuwd of er nog meer moeders zijn die het niet willen weten/of niet mogen weten hihi en waar die hun kleding weg haalt. Alvast bedankt Groetjes
Feetje is een merk wat wel veel mooie kleding heeft wat voor beide kan, en niet 'typisch unisex' is (niet alleen beige/beertjes e.d.) Vind het zelf vaak mooie kleertjes.. weet niet of het jou stijl is? Ook is bij ons in de stad de v&d met een grote baby afdeling en die heeft ook veel leuke kleertjes wat niet roze/blauw/bloemen of auto's is. c&a misschien kijken? Lijkt me wel beetje frustrerend als je het zelf graag wilt weten maar de beeb het niet wil laten zien, haha! Hopenlijk geeft hij/zij wat meer duidelijkheid met de pret echo
Noppies en Feetje en de grotere Prénatals hebben ook veel. C&A heeft vooral veel van die pakjes...als je er van houdt dus heel handig. En je bent pas 21 weken zwanger, nog tijd zat voor een pretecho of een geslachtsbepalingsecho als je het graag wilt weten, toch?
Dit was al poging nummer 2 ( en dus ook al de 2e keer dat meneer of mevrouwtje met de beentjes over elkaar heen ging haha) pretecho heb ik met 26 weken.
Ik weet het ook niet, en hier ligt gewoon niet zo heel veel in de kast. 8-10 dingetjes geloof ik. Ik heb wat van Prenatal, Feetje, Dirkje en Hema. Noppies heeft ook wel wat leuke dingen, alhoewel ik dat wel wat jongensachtig vind meestal. Ach, er zit wel wat leuks tussen, en je hoeft niet meteen een garderobe tot maat 68 aan te leggen Hopelijk laat je kleintje zich nog even zien
Ik zit ook een beetje met dat kledingprobleem. Waarom denken de kledingmakers dat het enige alternatief voor typisch jongen/meisje witte en grijze kleding is? Wat is er mis met rood, oranje, groen, paars... Maar helaas, als er al kleding is in die kleuren, is het vaak toch wel meer voor een jongen of meisje en niet echt unisex vind ik. Ik vind van de scandinavische merken als bij musjes.com wel heel leuk, maar erg duur.
Je moet er van houden, maar van nijntje hebben ze ook leuke unisex dingetjes. Voor mijn zoontje heb ik bv een rood shirt met nijntje erop en die kon ook prima voor een meisje. Ik hou wel van lekkere felle kleurtjes en voor jongetjes is het toch vaak grijs/donkerblauw/donkergroen. Van nijntje is alles zo lekker vrolijk.
Wij weten het geslacht niet, bij ons was dit wel een bewuste keuze. Ik heb wel al aardig wat aan kleertjes, vind inderdaad het merk Feetje leuk, Petit Filou heeft ook veel unisex in hippe kleurtjes en ik heb nog wat leuke dingetjes bij babydump weg gehaald. Ik ben normaal gesproken geen C&A fan, maar de rompertjes die ze verkopen vind ik dan wel weer erg leuk.
Imps & Elfs!!! Heel mooi spul en blijft ook zooo mooi!! Ducky Beau dito, hele snoezige witte en beige kleertjes!! PS. Koop ik het liefste in de uitverkoop bij kleertjes .com en duckybeau .nl!!
Prénatal heeft wel kleurige dingen, maar met Nijntje (online zie ik het niet staan trouwens). Ook leuk en kleurig is Lief! Daar vind je geen hele unisex garderobe, maar is wel leuk voor één of twee setjes.
Klopt, p.renatal heeft wel aardig wat, in de winkel lijkt t wel meer dan online. Net de site van c&a bekeken en dat is idd ook leuk! Daar lijkt de keuze online groter dan k laatst in de winkel vond.
Ik vind de kleding van c&a niet zo mooi jou niet van Plakaten op de kleding! Prenetal nog niet heel veel unisex gezien behalve Nijntje ! Heb even de andere site's bekeken daar staan wel leuke dingen tussen ! Was sowieso niet van plan enorm veel te kopen ! Heb stiekem hoop dat we met de 26 weken het wel weten haha !
Ik zou ook gewoon eerst die echo afwachten...daarna heb je nog tijd zat om unisex dingen te kopen als ze het weer niet kunnen zien. Als je nu al veel koopt en ze kunnen het wel zien, zit je met al die unisex dingen... (Ik vond toen ik het wist tenminste dingen die bij het geslacht pasten veel leuker. )
hoi wij hebben bewust gekozen om het geslacht niet te weten. heb zelf leuke kleertjes bij prenatal en hema gekocht. een blauw joggingbroekje, rood broekje, shirtjes zonder printjes of met nijntje bv van de vend. ook de friendz lijn bij vend heeft leuke unisex kleertjes. heb helemaal geen saaie unisex kleding vind ik. had veel rood/geel/groen/donkerpaars in huis. daarnaast ook aantal grijze shirtjes.
Weet wel het geslacht, maar heb de eerste kleertjes alleen unisex gekocht. En ik schaf niet meer aan. Heb 4 setjes 50/56, 2 setjes maat 50, en 2 pakjes gekregen maat 62. Derest ga ik gewoon krijgen van de kraamvisite. Kreeg bij mijn zoontje zo gigantisch veel dat hij meer dan de helft niet gedragen heeft. Zit er iets tussen wat niet mijn smaak is, dan leg ik het onderop de stapel als reserve setje bij spuug of poepongelukjes