los zitten en optrekken tot staan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door saskia81, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Met 7 maanden los zitten en met 10 maanden voor het eerst zelf gaan staan.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    6 maand los zitten, met 7 maand kon hij ook zelf in de zithouding komen. Met 8 maand optrekken en staan. Dit deed hij direct aan de tafel/bank. Box hebben we met 8 maand eruit gegooit. 9 maand stapjes langs tafel/bank/muur. We hebben zo'n activity tafel(tje) daar wandeld hij mee door de woonkamer vanaf 9,5 maand.

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    7 maanden zitten, 8 maanden optrekken, 10 maanden lopen.
    maar elk kindje ontwikkeld zich op zn eigen manier en ze doen pas dingen als ze er aan toe zijn.

4. ecl

ecl Niet meer actief

Ieder kind doet het lekker op zijn/haar eigen tempo!

Dit is wat mijn dochter doet/kan:
    Zitten met 5 mnd, maar echt stabiel zitten denk 6mnd. Zelf gaan zitten is wel sinds zo'n 2 weken terug af en toe gelukt, maar dus niet altijd. Optrekken tot staan doet ze aan mijn arm een mnd, dus bijna 7mnd. Staan en lopen langs de rugleuning van de bank doet ze al een tijdje uhm denk staan rond 6mnd en de eerste stapjes opzij 6,5/7mnd. Lopen langs de tafel kan ze(sinds 7mnd), maar valt nog wel ineens en laat ik haar niet vaak doen. Optrekken in box of bed doet ze niet(tenminste heb het haar 1x in bed zien doen) aan de rugleuning van de bank kan ze het wel. In de loopstoel raced ze de kamer door:D
    Kruipen doet ze nog niet, maar tijgeren wel sinds 6,mnd.

Deel Deze Pagina