Dagje uit met 2 baby`s tips??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dani84, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik en een vriendin willen zat 1aug lekker samen wat gaan doen.
    De mannen gaan zo als elk jaar naar de vrachtwagenbeurs in Lopik en wij gingen eerder dan winkelen in Utrecht.

Nu heb ik dus een kleine van bijna 7 maand en zij van bijna 4 maand.
    Jarno slaapt dus niet meer in de kinder/wandelwagen maar wel in een campingbedje oid. Dus winkelen zie ik niet echt ziten want dan zit ik na 4 uur met een overprikkeld kind wat niet wil slapen..

Heeft iemand tips wat we kunnen gaan doen? Hoeft niet de hele dag te zijn.. maar gewoon iets leuks wat goed te doen is met 2 baby`s..

Graag jullie reacties!

Groetjes,
    Danielle

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    dierentuin

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    zwemmen

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Bedankt,
    Zwemmen heb ik nog nooit gedaan, met Jarno

Dierentuin is wel leuk maar je betaald denk ik een hoop intree voor een kort verblijf zoals ik hiervoor al typte Jarno slaapt moeilijk in kinderwagen.. eigen bed en campingbedje wel goed..

Groetjess

5. sylvie120

sylvie120 Lid

27 jun 2009
    79
    0
    0
    Paardrij intrecreur
    Haarlem
    Dan zou ik ook lekker gaan zwemmen is echt heerlijk!
    Ik doe het elke week met mijn zoon (6m) en schoonzusje met nichtje (8m) ! En daar hebben de kleintjes ook echt iets aan.

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zwemmen is leuk!! Vinden de kindjes ook vast leuk. Het is niet te duur en grote kans dat als je weer thuis bent ze langer slapen en jij nog even tijd hebt voor jezelf! Veel plezier in ieder geval!

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik zou iets vanuit thuis gaan doen, zodat je je kindje ook weer thuis kan laten slapen.
    Tsja, wat is leuk met die hele kleintjes.... zwemmen idd. Als je ongeveer een uurtje in het water telt (dat is al lang voor zo'n kleintjes) en aan en uitkleden, dan heb je zo een paar uurtjes vol.
    Kinderboerderij is ook leuk, maar wellicht zijn ze daar nog net wat te klein voor. Het ligt er aan hoe ze reageren op hun omgeving.
    Of lekker wandelen door het park of langs de zee of.....
    Ik weet niet of je kleine wel in de maxicosi in de auto slaapt? Anders zou je wel ergens wat verder weg naar toe kunnen gaan en je kindje in de auto laten slapen, dan 4 uurtjes daar en op de terugweg weer laten slapen. Dan heb je weer wat meer opties. Maar dan moet ie wel slapen in de auto, anders lukt dat niet.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ja Jarno slaapt meestal wel in de auto.. dus dat is ook wel een idee ja. hij kan nu wel wat langer wakker zijn.
    Bedankt!

Groetjes

9. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Idd, zwemmen is ook erg leuk.. En goed voor de kleintjes..

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Niet te koud of te veel chloor?
    Zal eens vragen wat m`n vriendin er van vind!

Groetjess

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Je hebt geen kinderwagen die horizontaal kan? Zonde... Want Tobe slaapt dus wel in de kinderwagen/buggy. Ik zet hem horizontaal, zet de kap omhoog en hang er een hydrofielluier overheen. Door het gehobbel is hij zo vertrokken en slaapt gerust een uur. Lijkt me lastig als je hierdoor niet een hele dag weg zou kunnen...

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.154
    113
    @merleQ. Ik wil even aanhaken op jouw tip. Ik ga nog steeds niet naar de dierentuin oid om die reden helaas.. Al vanaf dag 1 slaapt mijn zoontje niet in een wagen, box, wipper, alleen in een bedje. In de maxicosi wilde hij na een autorit van 2 uur nog weleens de laatste 5 min in slaap vallen, maar verder niet. Nu in een autostoeltje is dat ook niet meer.
    En aangezien hij nog 2 slaapjes van 2 uur op een dag maakt, zit ik vaak aan huis gebonden. Ja even naar het winkelcentrum, maar dan heb je het wel gehad.
    Heb al veel geprobeerd, heb ook een buggy die helemaal plat kan, maar als ik er iets overheen leg wat zijn zicht belemmert is hij net zo lang bezig (tot krijsende frustratie aan toe) totdat het eraf is.
    Verder zit ik dan met een doodmoe, overprikkeld kind.
    Ik hoop dat het wel een goede tip is voor Dani84, hier helpt het helaas dus niet. Maar als je (of iemand anders) nog andere tips hebt hou ik me aanbevolen!

@Dani84. Ik zou het zwemmen zeker voorstellen aan je vriendin, is een leuke, korte activiteit die Jarno vast kan volhouden.

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ merleQ het wisselt nogal bij Jarno
    Als hij moe word leg ik hem idd plat in de wagen, de ene keer gaat hij dan wel slapen en de andere keer dus echt niet en als hij slaapt is het een half uurtje 3 kwartier.

Ik heb het voorgesteld wacht nu op een reactie.

Groetjess

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hebben vandaag ook eventjes gezwommen voor het eerst met de kleine. Was erg leuk en het water was lekker warm. Zijn niet heel lang geweest denk half uurtje in het water hooguit. Nu slaapt hij als een roosje :)

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Waar haal je zo`n zwembandje dan? Waar ze in kunnen zitten.
    ben anders bang dat ie verzuipt! :)

Groetjess

16. 894hi

894hi Niet meer actief

zwembandjes enzo zijn te koop bij de speelgoedwinkels en prenatal enzo.. wel opletten of het boodje in dit geval ook geschikt is voor het gewicht van jou baby.. dit is aangegeven op de achterkant of op een losse witte gebruiksaanwijzing met A B C enz....

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

top! Bedankt!

Deel Deze Pagina