Rare ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marscha, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marscha

Marscha Niet meer actief

Nu de darmkrampen opgehouden zijn bij mn dochtertje is het echt een heel ander kind! Ze huilt minder en ik vind het nu heerlijk om dr bij me te hebben, eerst moest ik er niet aan denken! Snel na de voeding weer naar bed voor ze begon te huilen... En nu kan ik lekker met haar op de bank hangen en er ook echt van genieten.

Anyways... nu is dat dus veranderd na een soort buikmassage met dr beentjes wat ik geleerd heb van de kinderarts. het werkt fantastisch want alles komt eruit.

alleen nu is het dus dat haar ontlasting "groene drab" is. echt heldergroen! en echt heel slijmerig

en net een paar minuten geleden vond ik zelfs witte poeder in haar luier! Net alsof je de witte aanmaak poeder van nutrilon met water in model hebt gebracht zo zag het eruit, niet verteerd niets!

Is dat erg? Wat kan dit betekenen? Mn vriend denkt dat ze een soort buikgriepje heeft gehad dan en dat de ontlasting te lang in dr buik heeft gezeten en daarom groen is, maar van dat witte kunnen we beide niets maken...

Weet iemand wat dit is? en hoe het komt?

Ik heb er een foto van gemaakt (jaja erg smakelijk!) ik ga hem zometeen even uploaden in mijn foto album dan kunnen jullie zien wat ik bedoel.

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mij dochter had dat ook. en toen ben ik naar de huisarts geweest en die zei dat dit een buikvirusje was. kon geen kwaad zolang ze geen koorts ofzo kreeg!

3. Marscha

Marscha Niet meer actief

En heb je het dan over dat groene of dat witte?

Of beide natuurlijk...

Anyways de foto is geupload in mn album, voor iedereen met een sterke maag of die al een tijdje niets gegeten hebben kunnen even een kijkje nemen haha ;)

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat groene. ik gaf destijds nog volledige borstvoeding. maar de huisrtas zei ook dat met een virusje in combinatie met krampjes de ontlasting door de darmen raced en dat daardoor de ontlasting groen is met af en toe stukjes.

dit zal dan ook dat witte dan verklaren

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ziet er bijna hetzelfde uit! was bij haar nog iets vloeibaarder met witte stukjes af en toe

6. Marscha

Marscha Niet meer actief

oh gelukkig, dus gewoon blijven masseren en dan gaat het vanzelf over?

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat is wat ik meekreeg maar ik ben natuurlijk geen dokter als je merkt dat je dochter niet goed gaat of je vertrouwd het niet zou ik het wel nog ff na laten kijken natuurlijk

8. Marscha

Marscha Niet meer actief

ja nouja ik kijk het nog wel eventjes aan, ze is verder enorm veranderd en lijkt nergens meer last van te hebben!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou perfect toch?

ik was ook superblij dat de krampjes over waren hihihihihhi alleen heeft die van mij ook verborgen reflux dus het is pas echt rustig sinds een paar weekjes.

heerlijk he zo'n tevreden kindje

10. Marscha

Marscha Niet meer actief

Jaa super. en het lijkt ook alsof ze je verstaan joh.

als ik haar in bed leg en wegloop is het mis, en als ik haar in bed leg en eventjes met haar praat. zo van "mamma heeft even wat tijd voor zichzelf nodig dus saartje moet even lekker slapen. Weltruste lieverd!"

en dan wegloopt, dan is ze stil!

En vaak lacht ze dan ook terug en maakt ze echt contact met je.

en dan is het gewoon goed en geeft ze geen kik meer en valt ze in slaap.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goed joh .

nou dat klinkt als een heel tevreden meisje dus ik zou me er niet druk om maken.

12. Marscha

Marscha Niet meer actief

Nee doe het ook niet maar was erg benieuwd naar die ontlasting, ziet er zo vreemd uit. maarja als jij zegt dat het hetzelfde is zal het ook wel een buikgriepje zijn, gaat wel weer over dan.

ik blijf dr gewoon regelmatig masseren.

Deel Deze Pagina