Mijn zoontje slaapt nu in de Pacco Picolo, maar hij is daar bijna uit gegroeid want die doek is tot 7kg. en mijn zoontje woog vorige week al 6kg bij 6wkn. Hij was in 1 week 300gr. gegroeid maar wij zijn nog maar 3wkn bezig met inbakeren dus hij zal snel uit de doek groeien. Maar kan ik nou het beste al de Pacco Plus aanschaffen, daar kan hij toch eerst nog volledig met armpjes inliggen? Ik wil gaan afbouwen als hij er ongeveer 8wkn in heeft gelegen dus dan zal hij 12wkn zijn geweest. En om nog een andere aan te schaffen als hij in deze ook volledig ingepakt kan liggen vind ik niet nodig.
Wij hebben de piccolo kunnen gebruiken t/m 4 maanden. Kijk anders even aan hoe het groeien gaat. Je kan ook nog overgaan naar een puckababy, daar liggen ze alleen niet zo strak in als in de pacco, maar die kan je ook gebruiken bij het afwennen, daarna als slaapzak.
het hangt niet alleen van het gewicht van je kindje af, maar ook van de lengte. Mijn Vent was met 6.3 kg uit de zak gegroeid omdat zijn voeten gewoon niet meer pasten (nog net geen 3 maanden oud) ... Wij zijn net over op de commodo (kon ik 2e hands goedkoop krijgen) Met de plus kun je idd ook beide armen vast leggen. Als je net begonnen bent met inbakeren dan is dat wel een goede optie. (wil zelf als 2e doek ook een plus)