Hoi damens, Ik weet echt niet wat er aan de hand is de laatste 3 dagen. Mij dochter was voor deze 3 dagen altijd een rustig meisje. Weet zich te vermaken. Speelt leuk met ons. Maar afgelopen 3 dagen is ze toch veranderd, ken haar niet meer. Ze huilt alleen maar, gewoon om niks! Ze slaapt niet meer door ze word zeker 2 keer wakker s'nachts. De enige wat mij opgevallen is dat ze een hele lichaam uitslag heeft. Dacht aan warmte uitslag heeft ze met warme weer ook gehad. Het lijkt ook daarop. Maar toch weet ik het niet zeker Ik kleed haar ook heel weinig overdag en s'nachts. Korte mouwen rompertje en een broekje. S'nachts ligt ze het zelfde alleen een pyamabroekje en een zeer dunne zomerslaapzak. Het is ook geen warm weer dus zit te twijfelen of deze uitslag warmte uitslag is. Dacht ook aan tandjes, maar zie nergens een bobbel of iets dergelijks. Veder eet/drinkt ze goed. Hebben jullie misschien enige idee wat er met haar aan de hand is? Liefs Roosje
Uitslag? Ga maar eens naar de dokter. Het zou goed kunnen dat je kindje toch iets onder de leden heeft. Heb je haar temperatuur al opgenomen? Misschien de 5e of 6e ziekte? Veel sterkte
Is het echt uitslag dus vlekjes, of zijn het meer bultjes? Als het vlekjes zijn idd 5e of 6e ziekte, en anders misschien het begin van de waterpokken. Dat zijn bultjes en later verschijnen daar blaasjes op.
Heeft ze rare dingen gegeten? Gebruik je een ander wasmiddel of zeep? Misschien een allergische reactie? Even checken bij HA. Sterkte ermee!
Temparatuur is 37.5 het zij echt bultjes. Dit heeft ze ook met het warme weer gehad en toen was het over gegaan naar paar daagjes. Nu is het precies het zelfde weer terug. Ze heeft niks verkeerds gegeten. Ook niet veranderd met wasmiddel. Ga maar eens de HA bellen
Ben net terug van de HA. Hij zei dat er niks ernstig aan de hand was, dit is een uitslag dat bij veel baby's overkomen. Heb een creme gekregen. Over het huilen, kon best een tandje zijn.. volgens hem.. Hoop dat het uitslag snel overgaat.