bruin/rozig verlies na een nacht met voorweeën

Discussie in 'De bevalling' gestart door mnsy, 12 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hoi,

Ik heb vannacht van 3u tot vanochtend 8u goede voorweeën gehad.
    Ze kwamen in t begin wat onregelmatig, dus besloot ik om half 5 een warme douche te nemen. Na het douchen namen de voorweeën niet af, maar kwamen regelmatiger.. zo rond de 3 / 3,5 min en hielden voor 1 min aan. Dit heb ik tot een uur of kwart voor 6 aangekeken en heb toen de vk gebeld. De vk vond het nog niet serieus genoeg klinken, vooral omdat ze nogal onregelmatig waren. Ik moest t een 1,5 uur aan kijken en in bed gaan liggen anders zou t heel erg vermoeiend worden. Ik ben van 6 tot 8 in slaap gevallen, maar werd bij elke wee weer wakker van de pijn. T lijkt nu allemaal een beetje afgezakt, maar t rommelt nog wel, maar heel erg onregelmatig. Net ging ik douchen en zie ik wat bruinig afscheiding in mn ondergoed. Ik stap net onder de douche vandaan en voelde weer wat lopen. Ik dus snel afgeveegd met een stukje toiletpapier en weer bruinig afscheiding. T lijkt net oud bloed wat je in de laatste dagen van je menstruatie verliest. Ik weet niet wat ik ermee aan moet. Op de site van de verloskundige staat dat er niet gebeld hoeft te worden bij bloederig slijmverlies...

Wat betekend dat bruinige afscheiding, want ik heb dit niet eerder gehad in de zwangerschap?

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hai :)

Klinkt als stukjes slijmprop meis.
    Ik heb het zelf ook sinds gister een beetje rozig bruin slijm, maar elke x een beetje.
    Vorige x ben ik em in 1x verloren.
    Ik denk dat dat het is en als je het niet vertrouwd zou ik gewoon nog even de VK bellen :)
    Succes.. het lijkt erop dat je lichaam al lekker bezig is ;)

3. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hmm als ik google op slijmprop ziet t er heel anders uit dan wat ik in mn inlegkruisje zie...

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Oke... dan weet ik het ook niet, hetgeen wat ik gister verloor is ook niet precies wat je te zien krijgt bij afbeeldingen.
    Het heeft natuurlijk wel iets van elkaar weg, maar de 1 verliest een witte slijmprop en de ander weer 1 met roze.

5. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Je hebt gelijk hoor, want ik kwam net een beetje doorzichtig slijm tegen. En mn onderbuik is super gevoelig. Lijkt alsof ik voor een heel jaar ongesteld word :s

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Nou meis dan is je lichaam zich toch echt aan het voorbereiden op de bevalling hoor :)

Spannend!!!! Succes alvast voor wanneer het echt doorzet ;) (de weeen enz.) Dat je maar een vlotte en goeie bevalling mag hebben!

7. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Spannend hoor! Voor Jou duurt het ook niet lang meer:D

8. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Vast de Slijmprop!
    Zal vast niet lang meer duren!
    Succes hoor!

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Nee ik hoop het niet :D
    Maar ik wacht rustig af...

10. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik hoop dat je idd niet lang hoeft te wachten! Bij mij is het gisteravond helemaal stil gevallen. Geen krampjes meer, niets!! :( Maar ik verlies nog steeds oud bloed.. Zou er dan wat gebeurd zijn daarbinnen dat ik nog steeds oud bloed verlies?

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik zou toch even met je VK bellen meis!
    Ook al staat er overal dat je pas hoeft te bellen als je helder rood bloed verliest.
    Voor jou geruststelling is het wel fijn als ze je even gerust stellen ja toch.. en misschien kun je even langskomen en dan kunnen ze je gelijk vertellen of er al beweging inzit ;)
    Succes!

12. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi,

zeker even bellen,misschien heb je wel een blaasontsteking?

Succes, Selma

13. mommie1981

22 jan 2010
    80
    0
    0
    leidster kinderopvang
    rotterdam
    Zet hem op meiden jullie zullen snel de mooie wondertjes vasthouden :D

14. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik denk niet dat ik een blaasontsteking heb. Ga niet vaak naar de wc voor een plasje en als ik ga dan is t een normale hoeveelheid, dus geen druppeltje of iets dergelijks.

15. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Morgenochtend heb ik een afspraak bij de vk. Ik vraag t dan wel ff wat zij vindt van mn slijmverlies

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Lijkt mij inderdaad ook het beste. En als je toch al eerder twijfelt, dan bel je de vk toch gewoon? Dat snapt ze best wel :)

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Fijn meis.. dan kun je het idd gelijk even zeggen.
    Maar even over een blaasontsteking, dat is tijdens je zwangerschap bijna nooit hetzelfde als dat je niet zwanger bent zeg maar.
    Ik denk wel dat wanneer ze twijfelen, ze toch even je urine willen controleren.

18. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hmm.. hoor je dan ook geen buikpijn te hebben als je een blaasontsteking hebt? Maar ik zal het morgen idd ter sprake brengen, wie weet controleren ze dat ook meteen.

19. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik maak me niet zo een zorgen, want ik voel de kleine gelukkig wel genoeg.:D Bedankt voor jullie adviezen dames!

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik moet morgen ook weer voor de wekelijkse controle en dan ga ik ook meteen vragen over het roze slijm verlies. En het ongesteldheids gevoel. Ook vraag ik of ze eventueel zou kunnen voelen of er al iets gaande is van onder ;) ben toch wel heel benieuwd.

Deel Deze Pagina