Ik had afgelopen dinsdag 17 N0v ongesteld moeten worden. Ben dus 5 a 6 dagen overtijd! Ben wel rond de menstruatie datum een roze drupopeltje bloed verloren. En sinds gisteren heb ik heel weinig bloed verloren alleen bij het afvegen, en vandaag is het nu bruin en heb het alleen met plassen dat er een licht veegje op het toilet papier zit. Ik ken mijn lichaam als ik ongesteld wordt wordt ik ook meteen dezelfde dag goed ongesteld. Dit lijkt niet eens op een menstruatie! Wat moet ik hier van denken? Trouwens ik heb gisteren test gedaan en die was negatief. __________________
Hoihoi, Het kan toch zijnd at je zwanger bent en net wat te vroeg hebt getest, doe over een paar dagen nog een testje voor de zekerheid. Hoelang ben je al gestopt met de pil? Het kan een tijdje (tot wel een jaar) duren voordat je volledig ontpilt bent. DUs het kan ook hierop een reactie zijn. Imke
Hoi Nou ik ben vorig jaar in oktober getrouwd, en sinds dien heb ik een kinder wens, heb nog nooit pil gebruikt. En mijn cyclus is 35 ik ben 10 dagen overtijd, 10 dagen terug had ik een afscheiding was donkerbruin??? En ik test telkens negatief? Denk je dat ik nog steeds dat te vroeg test Bedankt.
Hoi Gonca, het kan toch een keer zo zijn dat je cyclus langer is dan voorheen en je dus of toch zwanger bent en te vroeg hebt getest voor deze cyclus of je moet toch gewoon nog ongesteld worden en kwam het bruinverlies van de eisprong. Een beetje vreemd is het wel. Je zou van de week de huisarts kunnen vragen een bloedtest te doen om een eventueel zwangerschapshormoon op te sporen. Groetjes Brigitte