Na een lange tijd weer een keer online, het is toch wel heel fijn om je verhaal te kunnen doen . Mijn vriend en ik zijn nu 9 maanden bezig, op zich niet lang, maar ben al wel doorverwezen naar de gyn, ivm een ziekte die ik gehad heb, alle onderzoeken hebben we doorlopen en nu is er IUI geadviseerd. In januari gaan we beslissen of we hier voor gaan. Echter nu heb ik dus nog 2 pogingen om natuurlijk zwanger te raken, a.s. zondag is mijn NOD, en ik hou het niet meer . Ik weet niet meer wat ik moet denken, mijn lichaam heeft me al zo vaak in de maling genomen. Echt de laatste week voor je NOD vind ik echt afschuwelijk, en bah wat duren die dagen dan achterlijk lang. Mijn vriend snapt het allemaal wel, maar roept maar constant, laat het los, het komt zoals het komt, en het gaat zoals het gaat......, maar ik kan het niet . Het lukt me niet om mijn zinnen te verzetten en ergens anders aan te denken. Gatver wat een frustratie, echt het wordt bijna een obsessie.... Wie herkend dit ook, en heeft wellicht wat tips voor mij? Ergens hoop ik dat de IUI mij wat rust gaat geven, omdat ik dan hormonen moet spuiten en diverse FM's ga krijgen, en dus dan daadwerkelijk ga zien dat er wat in mijn lichaam aan het groeien is...... Sorry voor het lange verhaal, maar het is toch zo heerlijk om even je hart te luchten. Overigens wil ik niemand voor zijn schenen trappen, ik begrijp heel goed dat sommige andere nog langer bezig zijn, *KNUF*
het maakt helemaal niets uit hoe lang je bezig bent hoor meid je hebt een wens net als iedereen hierzo. Het is inderdaad erg moeilijk om je gedachten ergens anders op te zetten en het is ook helemaal niet erg als je der regelmatig aan denkt zolang het je leven maar niet gaat beinvloeden en daardoor niet meer goed kan functioneren. Voor een man is het ook veel makkelijker te zeggen laat het los maar die hebben inderdaad geen flauw benul wat wij allemaal voelen zo vlak voor nod. Ook ik vind dat de meest vreselijkste week maar ja probeer dan zoveel mogelijk te doen zodat ik er niet constant op gewezen wordt. Probeer je gedachte op de iui te zetten en zie deze 2 rondes maar wat het wordt, wie weet. Heel veel succes
Lief dat je zo snel al reageert. Je hebt ook gelijk, maar normaal dacht ik dus o is dit een kwaaltje of dat. En nu heb ik echt nergens last van, ja wat kramp in mijn onderbuik dat is het..... Echt ik dacht dat baby's maken echt waanzinnig leuk zo zijn, maar ik ben er een beetje klaar mee, en heb gewoon een ontiegelijk harde schop onder mijn hol nodig .... 3 januari weer naar de fertiliteitskliniek.... ik moet me daarop maar gaan richten.
Hey meis, Goed dat je je gedachten en gevoelens op schrijft... iedere maand is een maand te veel... dus maakt niet uit hoe lang je bezig bent... de wens is er nu eenmaal! Wij hebben juni dit jaar een IUI poging gehad ivm zeer slechte zaaduitslagen (VCM 3) die poging is jammer genoeg mislukt maar ik moet wel zeggen dat er een last van mn schouders voel toen we daadwerkelijk met de IUI begonnen! Hopelijk geld dit ook voor jou Ondertussen ben ik na de IUI geopereerd, had een cyste gekregen van de medicatie die ik moest gebruiken en zijn over gestapt naar een ander ziekenhuis... Hier zijn alle testen opnieuw gedaan en we zijn gezond bevonden... zelfs het zaad van mijn man was goed! (VCM 66) maar alleen wel 95% antistoffen maar dat heoft niet uit te maken volgens de gyn... Wij moetne nu dus tot mei 2011 zelf proberen omdat er geen reden zou zijn om niet zelf zwanger te worden... als het in mei nog niet gelukt is zijn we 2 jaar bezig en willen ze de IUI weer opstarten... Meis ik hoop op een super goed 2011 voor jullie En dat die IUI behandeling jullie rust gaan geven
Jeetje Flippo dat is ook niet mis. Maar wel fijn dat het zaad van je man beter is geworden. Ik denk idd ook dat de IUI mij heel veel rust gaat geven ondanks dat je er alsnog veel tijd en energie in moet steken. Welke medicatie spoot jij ?
Ik heb van december 2009 tot juli 2010 clomid gebruikt 150mg en heb voor de IUI Pregnyl er bij moeten spuiten om een eitje te laten springen
Ok. Ik ga tegen de tijd Puregon spuiten, en dan idd Pregnyl erbij voor een springend ei! Ik wil geen eitje meer..., maar een suprise EI Ik kan weer lachen! Wat een gedoe ook allemaal he .... En ik hou me vast aan mijn nieuwe motto. Het leven is wat je overkomt, terwijl je andere plannen maakt!
KNUFFELS...voor alle dames hier die al zo lang hopen!!!! Meiden; kom meekletsen bij de ''zwanger worden clubs''. Daar vind je vast een topic voor meiden die ook al langer bezig zijn....Dat geeft ff wat steun!! Volgens mij heb ik o.a. Wherona daar ook al ''gezien'' en dus Beebiej: welkom!
Goed motto meis Een suprise eitje wil ik ook wel hahaha eentje waar een babytje uit komt na 9 maanden View attachment 115121
Ik klets al van oktober 2009 mee in http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/153136-gestopt-de-pil-juli-2009-wie-meer-209.html#post8720274 dus daar ben ik wel bekent Verder nog op wat clubs die in mijn profieltje te vinden zijn
Hahaha wel handig, zo'n baby die je in elkaar kan zetten, en weer uit elkaar kan halen wanneer het te lang blijft huilen ofzo.