Hi, Hier even een vraagje vanuit mijn kant. Afgelopen zaterdag (dag 28) merkte ik dat ik ongesteld ging worden. Jammer, geen beeb in mn buik, maar na de vorige keer een cyclus van 37 dagen gehad te hebben, zou 28 toch een stuk beter zijn. Nou zette het niet echt door, en bleef t bij licht gekleurd vocht. Ik dacht, nou dat komt dan morgen wel, want ik voelde me al erg ongesteld. Maar ook de volgende dag had ik enkel in de ochtend nog wat licht gekleurd vocht. Daarna is het helemaal opgehouden. Nu snap ik er niets meer van. Zou dit een innesteling geweest kunnen zijn? Ik heb nog niet getest, want als dit een innesteling was, zie je dat nu toch nog niet uit de test. En als het niets was, en ik een cylcus van 37 dagen heb, zie je nu ook nog niets. Heeft iemand van jullie enig idee???
het kan zeker een innesteling zijn geweest, had ik vorige maand precies zo en ik ben zwanger! maar aangezien je vorige cyclus zolang was ben je nog niet overtijd, je gaat uit van je langste cyclus. wacht nog een paar daagjes en doe dan een test. spannend!!
Helaas..... vandaag enorm ongi. Dat roze heeft een paar dagen aangehouden, (soms s' ochtends even en soms 's avonds even) maar sinds vanochtend is het echt duidelijk.. Niet zwanger.... Naja. Enige vraag die ik nu nog heb: Moet ik nu tellen vanaf de 1e dag dat er wat roze was, of vanaf vandaag??? Bedankt maar weer!