Gevoel dat het niet raak is!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loetje88, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Je hoort veel mensen zeggen, ik heb echt het gevoel dat het deze maand raak is! Nu heb ik juist het tegenovergestelde. Heb juist het gevoel dat het niet raak is deze maand. Vraag me niet waarom:D

Ik hoop wel dat het iig dit jaar nog lukt! Zit nu op CD23 en verwacht mijn menstruatie op 28 juli...

Iemand ook wel eens dat gevoel gehad?:)

2. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.368
    2.840
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Uhm ja, dat had ik dus deze maand. En nu blijk ik juist zwanger haha.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hahaha ja dat had ik deze maand ook of naja dat zei ik vooral tegen mezelf maar had het ook zeker niet verwacht. En ben zwanger ;)
    Bij me vorige zwangerschap testte ik om zeker te weten dat ik 's avonds kon drinken. Dat kon dus niet ;)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ja herkenbaar. Ik had ook allemaal dezelfde symptomen alsof ik ongesteld ging worden, net als iedere andere maand (hoofdpijn, rugpijn, humeur van ahum :)) maar bleek toch zwanger, was een hele leuke verrassing (nr 3).
    Bij m'n tweede had ik het wel elke keer bij het juiste eind (niet zwanger/wel zwanger) :)

Dus ik hoop toch voor je dat je gevoel er naast zit :D

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja hoor dat heb ik ook deze ronde gehad haha, klopt dus ook! De rondes dat ik zwanger was wist ik het op de een of andere manier wel, nog voor ik de test deed. Nu wist ik de laatste 3 rondes dat het niet zo was.

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    haha ik had dat ook toen ik zwanger bleek van mn dochter

7. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik weet nog dat ik er bij mijn zoontje niet zo mee bezig was omdat we net verhuisd waren, toen ik ineens klachten kreeg wist ik het gewoon zeker! Nu merk ik dat ik er veel meer mee bezig ben, dan en dan eisprong, dan en dan misschien innesteling enzo en mn gevoel zegt gewoon nee is niks deze maand, maar opzich is dat ook niet erg! Maar zou het wel leuk vinden als het dit jaar nog lukt. Ik was vorig jaar ook gelijk zwanger en dat had ik ook niet verwacht misschien dat ik er daarom niet zo mee bezig was, nu heb je een beetje in je hoofd van het was gelijk raak dus kan nu ook dus ben ik er veel meer mee bezig...

Wel grappig dat een aantal van jullie dit ook dachten en toch zwanger waren. Achja....we zullen het beleven! Mocht ik toch zwanger zijn dan laat ik het jullie weten, dan kunnen jullie me uitlachen hahahaha

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Gefeliciteerd! :D

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    had het ook, dronk zelfs nog een biertje en had nog maar een sigaretje opgestoken, waren al in ronde acht en was er zeker van dat het niet gelukt zou zijn. nou wel dus (oeps)

10. Nanoni

Nanoni Actief lid

9 jul 2016
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gevoel heb ik bij de oudste ook gehad, da's de enige zwangerschap dat we ook bewust aan het proberen waren en na een aantal negatieve tests dacht ik echt dat het die maand niet zo was. Daarom wilde ik niet testen, op aandringen van mijn vriend toch gedaan en ik bleek zwanger te zijn :D

11. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Vorige maand wist ik 100% zeker dat het niet raak was, wat bleek te kloppen. De maand daarvoor had ik echt het gevoel dat er wat gaande was en testte ik positief (ging helaas direct mis). Deze maand heb ik dan weer geen voorgevoel...

12. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    hahaha beckje oeps! Naja kan gebeuren! Natuurlijk super dat je toen zwanger bleek te zijn!

@ nanoni, grappig dat je jezelf dan toch zo voor de gek kan houden he?

Ik hou het voor nu gewoon op niet raak :p dan kan het allemaal maar meevallen. Sowieso ben ik altijd wel van mezelf ''voorbereiden'' op slecht nieuws...soms best irritant!

13. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Spannend dus deze maand!

Ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen. Komt het nou voort uit dat stukje jezelf gewoon nee verkopen dan kan ja alleen maar leuk zijn of dat het gewoon echt zo voelt....ik hang er ergens tussen in:(

14. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.368
    2.840
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Dankjewel! Kwam ook wel een beetje omdat we deze maand aan het verhuizen waren en mijn hoofd er dus totaal niet naar stond. Ik had heel sterk het gevoel tegen mijn NOD aan dat ik hoe dan ook niet zwanger was, tot ik opeens hartstikke misselijk was en toch maar een testje deed :D

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Had ik bij de terugplaatsing van Finley. Op de testdatum dacht ik: het is niet raak, ik weet het zeker, de test is vast hartstikke negatief1

Mijn verbazing was dan ook enorm groot toen de test gewoon knalpositief was!

16. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    hahah wat grappig, precies zoals ik vorig jaar had, toen waren we ook aan het verhuizen dus was er totaaaaal niet mee bezig! Tot ik me gek voelde...en een licht streepje kreeg...totaal verbaasd. En gelijk raak ook, had ik niet verwacht!

17. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat kan je jezelf dan voor de gek houden he?! Had je echt het gevoel of ben jij ook zo iemand die gewoon zichzelf nee verkoopt om op het ergste voor te bereiden?!

Ik denk dat ik volgende week wel een beetje teleurgesteld ben als ik ongesteld wordt, maar het is ook weer geen ramp. Volgende maand ook (weer) verhuizen dus genoeg afleiding de komende tijd:D

18. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik was er ook van overtuigd niet zwanger te zijn. Ook nog allerlei dingen gedaan die je beter niet doet als je zwanger bent. En toch ben ik echt zwanger ;)

19. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Oeps, naja niet te lang bij stil staan want daar kan je toch niks meer aan veranderen denk ik dan! Gefeliciteerd!

Klinkt het heel gek dat ik me gewoon niet vruchtbaar voel? hahaha in hoeverre je dat kan voelen:D

20. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Dankje, ja was toch wel ff schrikken. Gelukkig niet gerookt of gedronken, maar wel op achtbanen geweest, salades gegeten bij een wegrestaurant, zitten klussen met fijn stof en allerlei giftige stoffen. Maar de huisarts zei dat het kindje vaak pas echt iets meekrijgt vanaf een week of 6 en ik was toen nog maar 3 a 4 weken.

Ik voelde mij ook niet vruchtbaar. Ik was er echt van overtuigd dat ik er ditmaal heel lang over zou doen om zwanger te worden. Mijn man dacht er echter anders over. Die ging ervan uit dat we weer snel zwanger zouden zijn.
    Maar in mijn hoofd kon dat echt niet. Er zijn zoveel mensen die maanden, soms jaren bezig zijn, dus het kon niet dat het bij ons 3x in ronde 1 raak zou zijn. Dus wel!

Het gevolg is nu wel dat ik bang ben dat het nog fout gaat lopen.

Deel Deze Pagina