hallo allemaal , ik ben nieuw hier , dus sorry als deze vraag misschien al eens eerder is gesteld , ik ben zelf niet de magerste hihi zit rond de maat 54 , maar zwangerschapskleding rond die maat is een ramp ..... kan iemand mij vertellen waar ik deze grotere kleding kan vinden , tegen een betaalbare prijs dan wel he hahahaha ik hoop snel iets te horen Gr Catinca
Ik zou de zoekfunctie eens gebruiken, er is pas een onderwerp over geweest Succes met zoeken! hopelijk vind je iets
Misschien heb je niet eens zwangerschapskleding nodig. Ikzelf heb ook jouw maat maar tot nu toe passen al mijn kledingstukken nog en zie maar aan mijn banner hoever ik zwanger ben!
Ikke idem. Ik heb normaal ook maat 50-52 en ik heb nu maar 1 broek gekocht in een maat groter. De rest nog steeds mijn oude kleding. Zit wel wat strakker, maar zit zeker niet ongemakkelijk. Dus misschien valt t wel mee.
nou das dus het punt , ik heb een behoorlijke buik , en mijn broeken ,zitten of niet lekker , of kunnen niet meer dicht hahah vandaar mijn vraag iedereen zei al waarschijnlijk zie je t niet eens bij jou want je bent al aan de brede kant , maar ben nu 20 weken en heb een buik of ik al uitgeteld ben hihi
Pffff. ja, dan wordt het lastig. Ik heb ook in het begin van mijn zwangerschap rotgezocht naar kleding in grotere maten. Succes, ik ben benieuwd of je iets gevonden krijgt (ik moet ook nog 8 weken, dus ik weet niet of ik ze uiteindelijk ook nog nodig heb)
nou het lukt op marktplaats wel een beetje , heb nu 2 broeken gevonden , das al beter als niks he hahah