Snot verkouden :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelief, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Goede morgen dames,

hoop dat jullie raad voor mij hebben of tips....Heb de halve nacht niet geslapen en voel me leeg!gisteren is het begonnen met een kriebel neus en niesen, hoe later het werd hoe erger.....Op dit moment zit alles dicht, heb nek pijn droge mond en voel me leeg :( Wat kan ik hier tegen doen zonder medicijnen????Heb gisteren 2 paracetamol Stada 500 mg genomen maar wil dat liever niet........
    Alvast bedankt voor de hulp!!

liefs Es

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik lees met je mee want ik heb ook al een paar dagen last van keelpijn, oorpijn en snotteren. Het enige wat ik nu doe is Dampo onder mijn neus smeren maar dat helpt niet tegen de keelpijn en oorpijn :(

3. Loe

Loe Niet meer actief

vitamine C en pitamientjes eten? Gesneden uit naast bed?

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    dampo gebruik ik ook :) ik heb ook mijn oren en keel erbij.........goh zal blij zijn als het over is pfffffff

5. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    zal die ui vannacht eens proberen!!!!Vitamientjes eet ik de hele dag hihihi

liefs es

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik slik ook vitamienen speciaal ook voor de zwangere vrouw... Dat ui zou ik nog kunnen proberen maar dat stikt zo!!!! :$
    Maar goed je moet wat!

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik heb 8 dagen oorpijn gehad.. moesten uitgespoten worden ..
    en dag later gelijk keelontsteking, alles dicht :S
    met slikken ook erg zeer en nu gaat het eigk erg goed.
    ligt niet meer de nacht wakker.
    alleen als ik praat dan verdraait me stem nogal snel door al dat gehoest nog steeds , alles gaat nu eindelijk los zitten.
    t is iig erg vervelend maar is dat een sympth trouwens?
    neetoch dat is toch gewoon iets dat met dit weer te maken kan hebben?
    want werdw akker met keelpiijn en me broertje zei toen "goh heb jij ook keelpijn? " haha hij hnamelijk ook .. mja ben wel de enige die echt snotverkouden is en miss heeft dat wel met de zw.schap te maken omdat je vatbaarder ben ofzo.
    nouja meiden beterschap iig hihi

liefs

8. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    thanx, Normaal krijg ik het altijd wel weg met 8 paracetamols enz. maar ja nu is het een ander verhaal........voel me zo rot :(

liefs Es

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik heb zelfs gehad dat alsk liep k moest kokhalzen zo erg :S en meestal heb ik dat niet met keelontsteking maargoed nou is me keel zogoed als over en heb k t nog steeds soms :S kan bepaalde dingen niet meer ruiken kwa geur:s bah wat moetk dan kokhalzen gister rook ik ook wat uit een fles kende de sap niet du sff geroken nou en kokhalzen. volgens mij is dat een sympth ofzo want heb t nooit gehad alsk verkouden was.
    en ik voelde me eigen zooo niet goed k gun het niemand zo zat ik steeds.
    nu alleen nog snotverkouden en soms kokhalzen :S mja hope dat dat een sympt is want heb al geen sympt ;P heb ik dr eindelijk 1

10. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    niemand meer???? :(

11. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    Ik ben al 5 maanden verkouden... kleer er maar mee leven zal na de zwangerschap wel over zijn.. misschien valt het onder de kwaaltjes van tegenwoordig maar ik zou er in ieder geval geen paracetemol voor slikken nu met je zwangerschap...

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Het is niet gewoon verkouden maar gewoon ziek ;) Daar ga ik echt geen 7 maanden nog mee lopen en leren leven ;). De paracetamol was voor de koorts om de temp naar beneden te krijgen, en het heeft geholpen want koorts heb ik niet meer na een nacht zweten :)
    Vroeg gewoon naar huishoudelijke tips, ben blij dat ik er nu gelukkig een paar heb.Bedankt dames. maar voor meerdere tips ben ik zeer dankbaar :)

liefs Es

13. Emma27

Emma27 Actief lid

11 aug 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    osillococcinum kan je misschien proberen. Dat is een homeopatisch geneesmiddel bij griep. In de bijsluiter staat dat het geen kwaad kan tijdens de zwangerschap. Je kunt het ook gewoon even navragen bij de apotheek of drogist die geven altijd goede tips.

nog 1 ding wat ik altijd erg fijn vind: stomen met een beetje dampo. Alles komt dan los en je gaat er enorm van snotteren, maar het lucht wel op.

Sterkte met je verkoudheid!

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    @ Emma27 moet ik dan gewoon een plukje dampo in heet water doen????heb namelijk alleen smeer dampo ;)

liefs es

15. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    je zou is kunnen kijken naar homeopatisch geneesmiddelen die heb ik in het begin ook gebruikt want was zelf ook snot verkouden en het heeft wel geholpen je heb voor verkoudheid en griep maar ook voor misselijkheid en diaree

beterschap dames

16. Emma27

Emma27 Actief lid

11 aug 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    He Madelief,

Vergeten erbij te zeggen... inderdaad gewoon een "plukje" smeerbare dampo erin doen (niet schrikken in het begin is het erg sterk maar daar moet je even doorheen ;)) Gaat het inmiddels al wat beter met je?

17. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Hehe, hier nog eentje met een flinke verkoudheid dus alle tips zijn welkom :) xx

18. barbara198

barbara198 Actief lid

4 apr 2010
    146
    0
    0
    Incasso medewerker
    Scharendijke
    Ik wilde een topic gaan plaatsen over mijn verkoudheid.. Blijkbaar heerst het..
    Ik hoest ook erg veel en daardoor krijg ik pijn bij mijn baarmoeder..
    Is dit goed?

Deel Deze Pagina