Hoe de slaapkamer ramen tijdelijk verduisteren??

Discussie in 'De lounge' gestart door Inge88, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    A.s. vrijdag is het eindelijk zo ver, ons huis is klaar, we gaan verhuizen. Nu ben ik alleen door al het geregel en gedoe veel te laat begonnen met het uitzoeken van gordijnen. Hierdoor duurt het dus nog zeker 3 weken voordat er gordijnen op onze slaapkamers hangen.

Wij slapen het beste in donkere kamers, hoe zou ik nu dus tijdelijk het beste de ramen kunnen verduisteren? Tot de gordijnen komen?
    Vuilniszakken zijn niet echt verduisterend lijkt me? :)

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    vuilniszakken verduisteren toch wel iets of moet het echt pikkedonker zijn?? Anders kranten maar die kan je er zo moeilijk weer vanaf halen 's morgens..

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat hadden wij ook en wij hebben inderdaad toen vuilniszakken op het raam geplakt en met meerdere lagen word het toch best donker hoor!

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Anders doe je een dubbele laag vuilniszakken. ;)

5. knap

knap Niet meer actief

Heb je je oude gordijnen nog van het huis waar in je nu nog zit? Dan zou ik die mee nemen voor tijdelijk.

En anders kranten en daar over heen vuilnis zakken. Er zit dan weinig anders op.

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hmm misschien dan toch maar vuilniszakken ja!

Chaii dat is idd wel een slimme oplossing ja haha kan ze natuurlijk ook dubbel doen!

Knap: Nou ik denk dat mijn zus daar niet blij van wordt ;) We wonen tijdelijk bij mijn zus omdat ons oude huis al verkocht was. Zal de gordijnen hier maar laten hangen ;)

7. knap

knap Niet meer actief

Oke;)

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Aluminiumfolie!! Ideaal. Verduistert 100%.

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Idd, en het helpt ook nog eens tegen de warmte van de zon. Scheelt echt enorm veel!

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Je zou ook isolatiedekens kunnen gebruiken. Die gaan wat langer mee dan aluminiumfolie en zijn ook behoorlijk groot.

Reddingsdeken / isolatiedeken

Deel Deze Pagina