A.s. vrijdag is het eindelijk zo ver, ons huis is klaar, we gaan verhuizen. Nu ben ik alleen door al het geregel en gedoe veel te laat begonnen met het uitzoeken van gordijnen. Hierdoor duurt het dus nog zeker 3 weken voordat er gordijnen op onze slaapkamers hangen. Wij slapen het beste in donkere kamers, hoe zou ik nu dus tijdelijk het beste de ramen kunnen verduisteren? Tot de gordijnen komen? Vuilniszakken zijn niet echt verduisterend lijkt me?
vuilniszakken verduisteren toch wel iets of moet het echt pikkedonker zijn?? Anders kranten maar die kan je er zo moeilijk weer vanaf halen 's morgens..
Dat hadden wij ook en wij hebben inderdaad toen vuilniszakken op het raam geplakt en met meerdere lagen word het toch best donker hoor!
Heb je je oude gordijnen nog van het huis waar in je nu nog zit? Dan zou ik die mee nemen voor tijdelijk. En anders kranten en daar over heen vuilnis zakken. Er zit dan weinig anders op.
Hmm misschien dan toch maar vuilniszakken ja! Chaii dat is idd wel een slimme oplossing ja haha kan ze natuurlijk ook dubbel doen! Knap: Nou ik denk dat mijn zus daar niet blij van wordt We wonen tijdelijk bij mijn zus omdat ons oude huis al verkocht was. Zal de gordijnen hier maar laten hangen
Je zou ook isolatiedekens kunnen gebruiken. Die gaan wat langer mee dan aluminiumfolie en zijn ook behoorlijk groot. Reddingsdeken / isolatiedeken