Losse box/ledikant verhogers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Duchess, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb al gezocht op google en op marktplaats, maar kan niets vinden!

Weet iemand van jullie of er ergens losse box/ledikant verhogers te verkrijgen zijn?
    Ik heb een box gekregen van een vriendin, maar ze is die blokken kwijt... En het ledikantje dat ik gekregen heb van mijn zus, mist ze volgens mij ook...
    Iemand enig idee?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Daar is moeilijk aan te komen. Het merk Bopita heeft ze voor de box, maar dat moet maar net passen ivm de spijlafstand.

Je kunt ze heel makkelijk zelf maken als je iemand hebt die een beetje handig is. Je meet de spijlafstand op en neemt een stuk hout waar je de spijlafstand op aftekend. Je boort aan allebei de kanten een gat in het hout van boven naar bendenen. Dan zaag je de cirkels als het ware doormidden waardoor je aan allebei de kanten 2 inkepingen hebt die je tussen de spijlen kunt klemmen.

Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel. In de winkel teken ik het altijd voor als voorbeeld, meestal is het dan duidelijker. ;)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha ik snap inderdaad niet helemaal hoe je het bedoelt, hihi.
    Ik had idd wel bedacht dat we het zelf konden maken, maar dacht dat gewone houten blokken dan goed genoeg is?
    Dit is mijn eerste kindje dus ik heb om eerlijk te zijn geen idee watvoor blokken er precies bij horen. Gewoon losse blokken in de hoeken is niet goed?

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oei, lastig als je die niet meer hebt.. denk niet dat je ze los kunt bestellen.. misschien als je het merk van het bedje/box weet dat je ze bij de prenatal kunt bestellen? Ik kon zelfs een klein moertje voor de kinderwagen daar bestellen, dus ze kunnen vrij veel..

Losse blokken zou ook kunnen, maar die moet je dan wel verankeren in de bodem van het bedje of de box ivm met omval gevaar.

En anders zelf maken, wat jewe bedoelt zijn dunne 'plankjes' die je tussen de spijlen klemt, van boven af zien ze er zo uit:

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zoiets zou ook kunnen idd Tummetje!
    Losse blokken zie je ook wel eens bij boxen, toch? Die gaan dan tussen de spijlen in en de plank rust hierop, volgens mij.

Ik zal binnenkort wel eens bij de prental gaan vragen of ze los verkrijgbaar zijn.
    Het lijkt me wel slim, want ik ben al heel veel meer mensen tegen gekomen die ze kwijt waren, haha. Maar hoe die het uiteindelijk opgelost hebben, geen idee!
    Zal ook eens in de winkel goed gaan kijken hoe dat normaal zit, haha.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Kan ze straks anders wel even opzoeken en er eentje voor je op de foto zetten?

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Als je dat zou willen doen, heel graaag!!
    Tenminste, als jou box een methode heeft die makkelijk na te maken is... ;) Hihi.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    redelijk makkelijk ja, moet wel even zoeken hoor (zou ze toch ook niet kwijt zijn? haha).. dus nog even geduld hihi

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahah had maar gezegd dat je ze kwijt wilde... :p :p
    Hopelijk heb je ze nog! ;)
    Heb de prenatal ook even gemaild, maar dat zal wel januari worden voor ik daar antwoord op heb.

10. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

van asten babysuperstore heeft losse blokken voor box en ledikant. mocht het niet passen mag je ze altijd terug brengen:

€10,00 voor 4 verhogers

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Aaah super zeg!!!! :)
    Zat net te denken om daar zaterdag heen te rijden, en nu al helemaal hihi. Bedankt!

Deel Deze Pagina