Zoals de titel vast al zegt. Past een maxicosy van het merk chico ook op een queeny zapp? Op welke zou die anders wel passen of eventueel tips? Groetjes Chantal
Geen idee of een autostoel van Chicco past.. Navragen bij de leverancier van de stoel, of stoel mee naar de babystore en gewoon testen of een babywinkel bellen emt de vraag..? Wel handig, denk ik, om dan te zeggen om welk type autostoel t gaat, want maxicosi is een merknaam, hoewel t vaak gebruikt word als je t over een autostoel hebt.. ( heb even op kieskeurig zitten neuzen, maar kwam daar eigenlijk niet verder dan model Key 1, voor groep 1) Ik denk dat je met de echte maxicosi wel safe zit, als t gaat op t zetten op t onderstel van de wagen.. Ik heb de speedy, daar klik ik de MC zo op.. ideaal... Ben ondertussen verder neuzen, maar kom alleen Chicco-stoelen tegen vanaf 9 kg... misschien zoek ik verkeerd.. LOL
Ik heb de maxi-cosi citi en wandelwagen quinny freestyle. Bij ons past ie er wel op, maar dan moet je de juiste adapters hebben geloof ik....En de adapters die wij hebben zaten gewoon bij de wandelwagen. Anders kan je geloof ik wel universele adapters kopen via mp (wel eens gezien)
op de quinny zapp past de originele Maxi Cosi, maarkt dan niet uit welk type. Die wat je gratis krijgt bij de baby dump, past er ook op. Alle stoeltjes gaan in het begin wat stroef maar even smeren en dat is over. Op de zapp kan het eraf halen van een "niet maxi cosi" merk wat stroef blijven gaan en zeker als de mc dan leeg is til je de zapp mee op. Als de autostoel wat je hebt tzelfde systeem heeft zal ie passen. Maar idd anders gewoon even meenemen naar de winkel en passen of navragen
Ik ken idd ook alleen autostoelen van Chico in de groep 1,2,3 maar niet in groep 0. Weet je zeker dat het een Chico is?? Heel veel merken zijn vaak wel zo slim om de zelfde opzet te maken als die van het merk Maxi cosi zodat ze op dezelfde adapters passen. Enkele merken die op het merk Maxi cosi adapters passen zijn bijv: Cybex Aton en de Mimas van Safety first (b-merk van de fabrikant van Maxi Cosi)