Ik kom vandaag tot de ontdekking dt onze dochter in t ziekenhuis 1 voeding standaard heeft gekregen ipv hypo allergeen wat wij hadden aangegeven.. Heeft t nu nog wel zin om HA voeding te blijven geven?
Als het om 1 voeding gaat kan dat niet zoveel kwaad denk ik. Weet het niet zeker hoor maar denk dat het wel mee zal vallen.
Ik denk dat het alleen zin heeft als je HA met een bepaalde reden gaf ( of wilde geven), dus ivm allergieën? Is dat niet zo dan kan je ook net zo goed standaard geven. Maar ik zou even overleggen met het cb als ik jou was.
Ik denk het niet met 1 fles maar zeker weten doe je het nooit natuurlijk. Krijgt ze het nu wel weer gewoon?
We wilden idd hypo allergeen geven ivm allergie bij ons zelf en eczeem bij onze oudste dochter. Ik heb overlegd met cb en die geven aan dat het nu geen zin meer heeft voor KMA, ter voorkoming van eczeem zal het zoiezo niet helpen als het eczeem niet veroorzaakt wordt door KMA. Dus we gaan nu langzaam over naar standaard, even kijken hoe ze reageert..