amerikaanse koelkast

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Wij willen een amerikaanse koelkast aanschaffen en zijn aan het oriënteren welke. Nu is mijn vraag hebben hier mensen ervaring met zo`n koelkast of handige tips of informatie voor ons, we zijn eigenlijk op zoek naar een samsung.(is niet tè duur snappie?!:))

Ook is mijn vraag of jullie weten of full no frost nodig is of alleen no frost volstaat?

Dank je voor de reacties!!!!!!

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een zilver kleurige koelkast van samsung, die van ons is no frost. Dat no frost is echt zooo handig!
    Heb nog nooit gehoord van full no frost.
    Wij hebben geen echte amerikaanse koelkast met water en ijsblokjes. Maar vind samsung verder prima, we hebben nog geen problemen met de koelkast gehad.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow verdimme, de link doet 't niet goed, het is de Samsung RSJ1KERS die we op 't oog hebben.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    geen ervaring meer maar vind die dingen wel echt mega mooi! super hoor... vind alleen de prijzen wel behoorlijk pittig!
    maar over een jaartje of 8/10 hebben we een nieuwe keuken nodig komt vast een amerikaanse koelkast ;) :)

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    wij hebben een etna koelkast en vriezer in 1 zeg maar met ijsblokjes en versnippert ijs en koud water ik vind het heerlijk
    no frost dus ideaal om schoon te houden.
    tot nu toe geen problemen mee gehad

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja hebt dus blijkbaar "full no frost" en "no frost", ik snap het verschil ook niet echt. Wil in ieder geval nooit meer ontdooien!!
    Wij hebben ook samsung op het oog en wij willen ijsblokjes en water.....

8. Writer

Writer Niet meer actief

we hebben sinds maandtje samsung met no frost bevalt tot nu toe heeeeeel goed :) maar met amerikaanse bedoel je de brede koelkasten? dat hebben we niet , hebben een gewone van samsung maar bevalt dus prima

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @cindy in ons vorige huis hadden wij ook een samsung met bar en ijsblokjes machine erin .. Wij hadden de No Frost en dat beviel prima :) Wij hebben em met veel pijn weg moeten doen omdat onze nieuwe woning geen ruimte ervoor had ...

Misschien in het volgende huis weer :D

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier ook een amerikaanse koelkast maar dan 1 van lg

Hier ook 1 met ijsklontjes en crushed ijs en water.
    en no frost.

Ben er erg blij mee, vooral als het zo warm is :D

11. Alita

Alita Niet meer actief

dus de no frost werkt prima??!! hoef je nooit meer te ontdooien?

12. Alita

Alita Niet meer actief

niemand?

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ja hoor die no frost werkt prima. Je hoeft hem echt nooit te ontdooien.

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Precies nooit meer ontdooien ;)

15. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Wij hebben een "Amerikaan" van LG (LG GWB 227 WLQA - Koelkast - BESLIST.nl) gekocht bij veligkopen.nl voor 765 euro. Wij hebben heel bewust voor een koel-vrieskast ZONDER koudwater- en ijsblokjes unit gekozen omdat dit aan de binnenkant heel veel plek in je vriesgedeelte inneemt.

Wij wilden juist graag een ruim vriesgedeelte overhouden, was voor ons belangrijker dan en eindeloze stroom koud water. We leggen zelf standaard (lekker ouderwets!) wat vormpjes met ijsblokjes in de vriezer en zijn hier helemaal tevreden mee!

16. Alita

Alita Niet meer actief

wij hebben een wateraanlsuiting voor de watertap gemaakt, het lijkt me heerlijk lekker koud water! Ik drink de hele dag water en sta nu altijd een half uuur te wachten totdat het water een beetje lekker koud is!!
    Het neemt inderdaad plaats in beslag maar het is net wat je wilt he.

Mmmmm heerlijk nooit meer ontdoooien!
    Zijn er nog niet uit welke??!!! Maar samsung is over het algemeen goeed en ook niet te duur, niet? Wordt dus waarschijnlijk een samsung nu nog wachten op een goede aanbieding!!!!

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij zijn ook op zoek naar een Amerikaan, vind ze zo gaaf he die dingen! En idd ons oog viel ook al op de Samsung. Een ijsblokjes maschine hoeft er van ons ook niet in want die gebruiken we bijna nooit.
    Dus uit jullie ervaring moeten we ook voor de No Frost kiezen, thanx!

18. Alita

Alita Niet meer actief

wij willen wel een ijsblokjesmachine maar het ligt wel aan de prijs want soms scheelt het teveel om die optie erbij te pakken

Deel Deze Pagina