Ik vraag me af of er dames zijn die met 14 maanden de BMR en de Men C los van elkaar geven? Dan bedoel ik met een tijd ertussen. Vorige week was ik op het CB en zag ik een kindje dat die prikken net gekregen had. Twee pleisters op de armen en twee op de benen. Het zijn dus aparte inentingen neem ik aan. De assistent vroeg me om een nieuwe afspraak te maken voor het 14 maanden consult en vertelde me dat ze sterk kunnen reageren op die inenting, dat ik rekening kon houden met mijn planning die week. In eerste instantie komt het bij me op om die twee inentingen te scheiden. Zijn er meer dames die dat hebben gedaan en zo ja, welke geef je dan eerst?
Twee op de armen en twee op de benen? Hier bmr toch al gehad, maar nooit 4 pleisters tegelijk (max 2). Kan het zijn dat dit kindje nog iets in moest halen? Overigens komen de bijwerkingen van de bmr pas na twee weken als je ze al krijgt (hier niets), dus ookal haal je de entingen tegelijk, dan zijn de bijwerkingen zowiezo al los van elkaar. Hier dus wel tegelijk gehad, maar echt maar twee spuiten.
Hier waren het 2 prikken elke arm 1 En idd de bijwerkingen komen vaak dagen later pas. 2 kids hier hebben ze gehad en pas na anderhalve week.
Ik twijfel ontzettend over die BMR. Hier geven ze de BMR en de Men C al met 12 maanden. Ik vind dat erg vroeg. Splitsen zat ik ook al aan te denken, maar eignelijk wil ik de BMR uitstellen tot 18 maanden.
Mijn dochters hebben op mijn verzoek ze apart gekregen. Ik weet de volgorde niet meer, maar dat weet de kinderarts wel......
hier kregen ze er 1 in de arm en 1 in het been. er werd verteld dat ze later er op kunnen reageren. vaak wel een week later. is hier niet gebeurd.
Ik geef bij de jongste steeds maar 1 prik tegelijk. Ik weet niet of ze de Men C en BMR gaat krijgen, maar als ze ze krijgt, krijgt ze ze later en 1 tegelijk. Dan ook minimaal een maand tussen beide. BMR als laatste aangezien die het zwaarst is.