Wat voor cadeau 1 jarig meisje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by welja, Apr 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. welja

welja Lid

Apr 26, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Het duurt nog 2,5 maand voordat mijn dochter 1 jaar wordt maar ik zit nu al na te denken over wat voor cadeau wij als ouders aan onze dochter gaan geven. Aan onze zoon hebben we toen een houten driewieler fietsje gegeven. Maar onze dochter krijgt al een loopkarretje/fietsje van schoonouders.

Heeft iemand een leuke idee? Alle tips zijn welkom!:D

2. Thir28

Thir28 Actief lid

Nov 21, 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
  3. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    little people?

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Onze dochter krijgt een loop/duwwagen.

5. welja

welja Lid

Apr 26, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is wel leuk ja. Kan ik even naar gaan kijken. Mijn zoontje heeft er ook al wel het e.e.a. van. Bedankt

6. welja

welja Lid

Apr 26, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk!! Die heb ik bewaard van mijn zoon dus die hoef ik niet meer, aan te schaffen voor haar. ;)

7. welja

welja Lid

Apr 26, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, leuk! :D

8. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Poppenwagen met pop. Was hier een groot succes en denk dat je die nog niet hebt van je zoontje? :)

9. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier hetzelfde! Een mooie houten poppenwagen, lang ook te gebruiken. En van een vriendin van mij een mooie stoffen pop. Groot succes!

10. jewelizz

jewelizz Bekend lid

Dec 25, 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even inbreken... Was de poppenwagen gelijk een hit? Konden jullie dochters toen al lopen of nog niet? Wij hebben namelijk ook een houten poppenwagen plus stoffen pop besteld voor Lisa, die over een week jarig is, maar ik twijfel nog of het niet een beetje te vroeg is voor een dergelijk cadeau :) Ze staat nog niet eens, laat staan dat ze rondstapt ;)

11. welja

welja Lid

Apr 26, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, nee die heb ik inderdaad nog niet. Wel een heel leuk idee, nog niet over nagedacht.
    Wat voor poppenwagen had je, een houten?

12. welja

welja Lid

Apr 26, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik ook wel benieuwd naar!

13. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier was het gelijk een hit ja. Ze liep een paar weken toen ze 1 werd. Maar op zich is het ook een goede loop oefening. En verder vind ik het zelf ook gewoon heel duurzaam speelgoed, kan ze ook super lang mee doen.

14. jewelizz

jewelizz Bekend lid

Dec 25, 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Helemaal met je eens, is ook de reden dat wij dit als cadeau hebben gekozen. Dank voor je toelichting!

En nu maar hopen dat ze snel gaat staan/lopen... ;)

15. Naijobi

Naijobi Lid

Dec 1, 2011
    92
    0
    0
    Borne
    schommel
    zandbak
    zwembadje
    (ok heeft ze nu nog niks aan misschien maar straks als het weer wat beter is wel)
    little people idd
    Loopwagen/poppenwagen (wij hebben zo'n activity center, eerst kon ze er mee spelen nu kan ze er ook achter lopen)
    Verder vind ik het ook moeilijk. Mijn dochter speelt niet echt met speelgoed, ze is ook net 1 geworden.
    Het enige wat ze echt interessant vindt zijn boekjes. Voelboekjes, pop up boekjes enz.

Share This Page