Heeft iemand ervaring met een bath bucket? Ik lees verhalen over mensen van ruim 1,75 die er prima in kunnen. Ik ben maar een ukkie, net geen 1,60 Blijf het water een beetje warm? Ik mis het om af en toe wens in bad te gaan. Badkamer is 2 jaar geleden verbouwd dus een vast bad is geen optie.
Wij hebben hem! Wij zitten er zelf niet in maar onze uk wel. Water blijft gedurende die tijd wel goed warm maar dat is natuurlijk nooit langer dan een half uurtje. Ik pas er wel in trouwens. Heb het een keer geprobeerd toen we hem kregen haha! (1.76 hier)
ik zit er af en toe in. Het is dat we geen ruimte hebben in de badkamer om m te laten staan. En dat hij tussendoor nogal eens naar zolder verhuisd. Zo'n gedoe (pakken én opbergen) Maar ik merk dat het m'n spieren érg goed doet. Leesboekje erbij. Muziekje aan.. Ik (en onze dochters) vinden het wel wat. Maar ik heb ook vaak de rust niet om er in te gaan zitten . Qua temperatuur is het denk ik net als met een bad. Alleen hoeft er veel minder water in omdat hij zo vol is als je er zelf eenmaal in zit .
Ja, wij hebben hem! De aankoop van het jaar geweest. Ok ok..een bubbelbad enzo is veel fijner, maar dit is een heerlijk alternatief. Ik ben 1.67 en het past prima. Water blijft heerlijk warm. Ik kan er echt wel een serie in kijken van 45 minuten, zonder het koud te krijgen. Hij staat achter het douchegordijn niet in de weg. Willen we douchen, dan schuiven we hem naar voren en klaar. Doen! De moeite waard.
Wij hebben hem ook. Heel erg fijn. Ben 1.70 en past prima. Ik kijk ook vaak een filmpje vanuit bad en water blijft heerlijk warm. Onze zoon van 7 jaar gebruikt hem ook en die heeft maar een beetje water nodig en ligt dan heerlijk in het bad. Voor ons ook een erg goede aankoop geweest.
Door dit topic ging ik zo'n bucket bestellen. Helemaal blij want dan kan ik eindelijk weer eens in bad. Recensies zijn geweldig op bol. Ik kon hem mooi weer annuleren omdat mijn douchecabine te klein is een er verder gewoon echt geen ruimte is in de badkamer om hem neer te zetten
Wij hebben er een tijdje een gehad, omdat we na de verhuizing geen bad hadden. Je zat er boven verwachting goed in, zelfs als je niet de slankste bent. Maar inmiddels is de badkamer verbouwd, hebben we een vast bad en hebben we de bath bucket verkocht.
Ik heb er 1 besteld en gelijk weer retour gedaan. Ik vond het echt helemaal niks. Totaal niet comfortabel. Ik ben 1.78m Maar zoals ik hier lees lijk ik 1 van de weinige dus hopelijk bevalt hij jou wel goed