Hier ook een redelijk grote inbouwkoelkast in de keuken en daarnaast een ruime vriezer in de bijkeuken. Omdat we geen kelder hebben en nu de kinderen groter zijn en dus ook meer eten hebben we een tafelmodel koelkast erbij in de bijkeuken, als de week boodschappen binnen zijn kunnen we alles weer kwijt en natuurlijk handig met feestjes en in de zomer bij warm weer. Maar niet zo veel ruimte in alle flessen te koelen, dat vinden we ook niet nodig
Wij hebben in de keuken een grote koelkast. Hij is, volgens mij, 180 hoog. En in de bijkeuken een grote vriezer. Ook 180 hoog. En beiden zitten vol.
Wij hebben een Amerikaanse koelkast, ook met ijsblokjes/koud water dispenser. Daarnaast op zolder nog een grote vriezer (nog hoger dan de Amerikaanse koelkast) en in de schuur een gewone hoge koelkast met zo'n mini vriesvak erin. De koelkast in de schuur gebruiken wij alleen met verjaardagen, maar de rest zit standaard vol. Ik zou liever een keukenkastje minder hebben met een Amerikaanse koelkast, dan standaard ruimte te kort in de koelkast.
Ja maar dat vind ik wel erg onduurzaam, 2 nog goed werkende en mooi uitziende apparaten weg doen en 2 nieuwe grote bakbeesten kopen . Ik zal eens kijken wat ze verbruiken en of het dan veel scheelt met nieuwe.
Aan de ene kant wel, maar je kunt de nieuwe keuken nu helemaal naar wens maken, gaan de oude apparaten over een aantal jaar kapot heb je een mooie nog goede keuken waar je dan weer nieuwe apparaten in moet laten plaatsen terwijl je qua ruimte toch wat anders had gewild. Als de apparaten nog goed zijn kun je ook kijken of je ze kunt verkopen?
wij hebben deze koelkast ook. Ideaal. Maar daarnaast ook nog tafelmodel voor bier en aparte wijnklimaatkast. Alleen deze zou voor dat er allemaal in aan krappe kant zijn en is met feestjes te klein denk ik. Heb jij nog 1 extra? Of red je het hiermee?
In ons oude huis hadden we een twin, koelkast en vriezer naast elkaar (losse apparaten, beide iets van 1.80 hoog) In dit huis hadden we ook 1.80 in de keuken, voor koelkast en vriezer samen. Werkt niet voor ons. Dus we hebben de apparaten mee verhuisd. De koelkast staat in de keuken naast de inbouw, de vriezer staat op zolder. We gebruiken nu alle drie, we zouden zonder de combi kunnen.
Ja redden we prima tot nu toe. Heb niets extra’s. Heb ook nog geen feestje georganiseerd haha, de keuken zit er nu net een half jaartje in.
Wij hebben precies hetzelfde en redden het ook prima. Met een verjaardag soms net aan of net aan niet, maar dan is het een kwestie van gauw de taart op eten en alles kan er weer in
Wij hebben in dit nieuwe huis een nieuwe keuken gekregen met Amerikaanse koelkast. Erg blij mee. We hebben hem zonder ijsblokjesdispenser, want ik gebruik maar een paar keer per jaar ijsblokjes. Dit was een open keuken en we hebben er een semi-open keuken van gemaakt, extra wandje/inham gemaakt voor de koelkast. Als je zoiets overweegt zou ik de oude koelkasten op MP zetten. Je hele keuken trouwens als hij er nog redelijk uitziet. Hier kregen we er nog best wat geld voor en ze hebben hem er zelf uitgehaald.