Hoi, Heb een Swing van Medela kolf en vraag me af of je de borstschilden ook los ergens kunt kopen. Die van mij is nu erg poreus aan het worden, zitten een soort belletjes in het siliconen schild. Heb al gesurft maar zie nergens losse verkoop van dit onderdeel. Misschien is er iemand die ze ooit los kocht?
op www.borstvoedingswinkel.nl Met deze link zit je meteen op de goede pagina: Swing - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, borst
Heb op borstvoedingswinkel gekeken maar daar zie ik een set van 23 euro, terwijl ik mar 1 van de 3 onderdelen nodig heb....(ben een zuinige!) En op L10 site zie ik alleen de harde versie van het schild en zoek de soft versie. Iemand nog tips?? Thanx voor het meedenken in ieder geval!
Ga ik er toch maar voor op stap....had gehoopt via internet iets te kunnen kopen. Moet er een eindje voor rijden nl....
Ik weet niet waar je woont, maar in A'dam heb je het Borstvoedingscentrum (wethouder Frankeweg). Die hebben alles los te koop. Weet niet of ze ook online verkoop doen, maar dat kun je ook proberen.