vraagje joolz day

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mama2011, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hoi dames,

ik had even een vraagje over de joolz day. wij hebben hem bestelt en komt eind september binnen, maar nu schoot mij ineens te binnen of er wel een dekentje in zit:(? of moet je die er apart bij kopen?
    wie kan voor mij deze vraag beantwoorden?

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Bij de meeste wagens moet je dat appart erbij kopen. Een hoeslaken voor het matrasje, dekentjes etc.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Heb de joolz .. maar een dekentje erbij?? Nee dat zit er nooit bij geloof ik....Alleen een matrasje!

Mooie wagen he!;)

4. mama2011

wij hebben de wagen bestelt jah.
    maar ging op de site kijken en als je de kinderwagenbak apart koopt dan zit er wel een dekentje bij! dus vandaar.

5. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    het ligt er aan waar je em heb besteld?..ik zag de laatste tijd dat ze in de meeste winkels er een voetenzak bij deden als je de combi bestelde...

6. mama2011

wij hebben hem bij "gardo" bestelt en daar zit idd ook een voetenzak bij. dus dan zal er wel geen dekentje bij zitten. kun je die voetenzak dan ook in de wandelwagenbak gebruiken?

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Er zit standaard een overtrekje bij in de kleur van de binnenkant van de wagen ecru of grijs. Daar kun je zelf een dekentje indoen. Er zit ook standaard een regenhoes bij.

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb hem ook besteld.
    Wij gaan in februari naar Oostenrijk en dan ga ik de voetenzak waarschijnlijk gewoon in de wagenbak gebruiken. Mits het kindje daar in ieder geval goed in kan.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Pas op met de voetenzak in de reiswieg te gebruiken. Het kindje kan in de voetenzak verdwijnen. Een voetenzak is pas passend voor kindjes vanaf een maand of 5 en in de wandelwagen.

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dan doen we dat dus niet! ;)

11. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Er zit geen dekentje bij, enkel het matrasje met een overtrekje. Inmiddels hebben we maar een los dekentje aangeschaft.

Deel Deze Pagina